Inlägg från: zasu |Visa alla inlägg
  • zasu

Luleå del 3

Hallå tjejer ! Hur e läget idag ? Bra här . Max sover just nu så jag passar på att kolla läget på nätet en sväng .. Sen ska vi ta en promenad tänkte vi .. jag, Max, sambon o Dolly (hunden) .
    Har precis suttit o läst i NSD på nätet, var en artikel om min familj där idag .. alldeles tårögd efter att ha läst den, var så fint skrivet ..www.nsd.se/artikel.aspx&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False

• zasu

Aquagreen - Usch vad obehagligt . Vad var det för vagn ?

• zasu

Hej tjejer ! Vad har ni för er idag ?
    Vi är strax på väg mot stan . Ska se om man kan hitta sej ngt fint o ha på dopet nästa lördag . =)

• zasu

Helen Z - Ja, det är dags för Max dop . Kostar ingenting att döpa .

• zasu

Blomman82 - Ja, det blir i Gammelstad . Fin kyrka, o så bor vi ju här .

• zasu

Qutecat - Usch vad hemskt . BAMSEKRAM !

• zasu

minnapinna - Så söt !
    Har förresten varit med svärmor på stan idag o hon köpte Kerstins fina bok åt Max i doppresent .

• zasu

minnapinna - Japp, det var på Annorlunda .

• zasu

hej tjejer !
    nu är jag hemma igen .. varit på lite semester med familjen .
    hur har ni det ?

• zasu

Jag har förresten min Peekaboo bärpåse till salu nu .. ngn som är intresserad ? Skriv till mej isf !

• zasu

Brukar också kika in här då o då fastän jag redan fått min bebis .. nyfiken som man är . Glad

Lycka till augustibäbis ! Hoppas du ligger o snusar bebis nu .. =)

Mamma till guldklimpen Max (060606)
  • zasu

Testat Postafen ? Receptfria åksjuketabletter som finns på Apoteket . Eller annars finns Lergigan .. får man på recept .

♥ Mamma till guldklimpen Max, med det coolaste födelsedatumet 060606 =) ♥
  • zasu

Det var så lite . Jag mådde illa genom hela graviditeten .. från början till slut . Så hunnit prova på en del .. Men är ju olika vad som funkar för en . Lycka till !

• zasu

Kan kännas jobbigt nu . Men lovar dej att allt är värt det ! Glad 3 månader sen jag fick min Max nu .. O det där illamåendet är för länge sen bortglömt . =)

• zasu

Tack . :) Förstår det .. men försök håll ut o kämpa på ..

• zasu

Så kul när det dyker upp fler bebisar !

• zasu

Jag har en Tricotti Slen (trikåsjal) som jag är jättenöjd med ! Är inte alls så krångligt att knyta .. Trodde också det i början .. Men tji fick jag . Är faktiskt superenkelt . Efter några gångers träning så sitter det . Glad

• zasu

Puffalina - Vi har köpt oss en örontermometer . Tycker jag funkar bra ! Går fort o man kan ta utan att dom märker ngt .

Svar på tråden Luleå del 3