Luleå del 3
Har oxå varit till bm idag. Är på 37+5 och den här bebben vill inte fixera sig. Har inga känningar eller nåt heller. Är ganska säker på att jag får gå över tiden... *suck*
Har oxå varit till bm idag. Är på 37+5 och den här bebben vill inte fixera sig. Har inga känningar eller nåt heller. Är ganska säker på att jag får gå över tiden... *suck*
Nån som hört nåt om Singela?
Kliar för mig med! Riktigt irriterande! Tror tyvärr det är bristningar på gång...
Men jag smörjer in mig flera gånger per dag och hoppas på det bästa. För lite irriterande är det ju om man skulle klara sig ända tills v 39 å så sen PANG så ser man ut som en tiger...
Såg förresten att en som hade samma bf som mig och som jag gått på mammavattengympa med på cityrehab har fått sin lilla knodd... Så lite avis är jag idag!
Ja just det! Jag har oxå hört talas om det där som aquagreen skriver om levern... Värt att kolla upp kanske.
Fru Johansson: Vad tråkigt att det inte sätter igång "ordentligt"... Men nåt verkar ju hända iaf.
Eller Singela...?
Nu har vi röjt på vår kronantomt och kört bort allt sly, så nu får bebben komma närsom helst!! Tyvärr har jag inte några värkar alls men det känns däremot som om jag har en flyttfirma i magen. Den bökar om ordentligt! När vi att och fikade efter röjningsarbetet kunde alla se min mage som hoppade och kantrade fråm sida till sida... Hoppas, hoppas, hoppas att bebben är less på att bo trångt....
Singela: Skulle oxå vilja veta hur det känns när man börjar öppna sig...
Tjej18: Lycka till!
Qutecat: Fy vad ledsamt! Kram!
Hej Lisa (Ihx)! Känner igen det där med orken som tryter... Vi gick förresten i samma föräldrargrupp. Skönt för dig att iaf äntligen slutat jobba och få vila lite innan det är dags...
//Viktoria