Inlägg från: ainisken |Visa alla inlägg
  • ainisken

Luleå del 3

å va roligt Fru Johansson snart kommer eran liten ska du se Då kan ni också komma med oss på våra bebis träffar

• ainisken

ledaren på step in för bebysim är gravid så hittar dom ingen ersättare blir det ingen grupp.... dom har på hertsön men då är det ingen ledare, dom värmer bara upp bassängen...

♡♡ mamma till Saga 060405 ♡♡
  • ainisken

Ser att det är många som har dop den 26:e, vi också Men vi valde att ha det i svansteins kyrka för att få ha det ensam och på så sätt mer personligt.

Nu är det bara 2 veckor kvar och planeringen är i full gång tårtsakerna jag beställt har kommit, längtar så till att få pyssal med tårtan

• ainisken

Funderar allvarligt på att ta bort den här tråden från mina favoriter, börjar bli less på detta "tävlande" som förekommer i var och varannat inlägg.

Förstår inte vitsen i att hela tiden behöva hävda vad ens barn kan, hur duktig h*n är o.s.v
    Har den ena skrivit nå så måste nästa vara värre. Från att förut ha skrivit och frågat om råd och tips av andra föräldrar så innehåller inläggen nuförtiden mest skryt som jag ser det som.

vad vill man få ut av ett sånt inlägg? få sitt barn att framstå som lyckad? Åh.. h*n är så duktig som sover hela natten.... mitt barn rullade minsann runt när h*n var si och så gammal...... sen att h*n vart skrikig hela dagen eller vaknade 1 gång en natt behöver ju ingen veta.....nä mitt barn är ju så duktig!?

Visst får man vara stolt över sitt barn, men att hela tiden måsta "tävla" och ska vara bättre än den andra......börjar bli lite till överdrift...

det värsta är ju när man ser de som ( inte förösker att få sitt barn att framstå som perfekt) skriva om att deras barn tex haft en jobbig period och får ett svar som om man har tur innehåller ett litet "å så jobbigt" till följd av en lång historia om hur snällt deras barn är, och vi har verkligen haft tur etc.... vad vill man få ut av det? få dom andra att känna sig ännu mer hjälplösa?

nä, håller mig utanför sånna diskussioner... visst är jag stolt över saga, det är inte det de handlar om... däremot har jag inget behov av att behöva hävda mig inför folk hur duktig hon är osv......

• ainisken

mysiga tjejen-

bara för att det inte är nån som skrivit nå är det inte sagt att det inte är nån som stör sig. Och även om det nu mot min förmodan skulle visa sig att det är så så har ju vi precis som alla andra rätt att farmföra våran åsikt.

Elinaaa-

Hade du läst inlägget lite noggrannare så handlar det inte om att man inte kan prata om sina barns framsteg, men i den här tråden låter det mest som skryt och den ena ska vara bättre än den andra...

• ainisken

HeleneZ- hoppas inte tiden går allt för långsamt så att du får din lilla guldklimp snart
    Säger även jag som Thessj ovan, änltigen nån som förstår oss rätt

Svar på tråden Luleå del 3