Inlägg från: Elinaaa |Visa alla inlägg
  • Elinaaa

Luleå del 3

min gick två dagar innan hon kom :)

• Elinaaa

Såg på webbisar att Sciarlotta har fått en pojke imorse..Grattis :)

• Elinaaa

Mysiga tjejen :

Brukar vara inne på nll ganska ofta för en gammal bekant ska ha när som helst :) haft en bra semester då? gick dopet bra`?

• Elinaaa

Mysiga Tjejen

Okej men var roligt att det gick bra då :)..Vi ska ha dopet den 26 augusti :) längtar tills dopklänningen kommer.min moster ska sy en och hon e jätte duktig på det :)

Jo vi har börjat med smakisar..men det e mest potatis vi har gett henne..tycker det e lika att man börja med en sak så hon hinner vänja sig vid konsitensen å så :)..

Josephine är som en drömbäbis nästan :D..Hon somnar för natten vid 8 snåret sen så vakanr hon första gången vid 6 tiden..så har hon hållt på i någon vecka nu :)

HAr Klara gjort nå mycket framsteg då?

• Elinaaa

Blomman82

i nederluleåkyrka :) ni då?

• Elinaaa

Mysiga tjejen

Okejs det e ju jätte bra det :) okii alltid lika roligt när dom gör nå nytt :)..Josephine kommer nog att krypa när som helst hon har kommit på hur hon ska göra med benen men inte med armarna rikigt..Min pappas kvinna sa ,Josephine kommer garanterad krypa innan augusti månad e slut :) så vi får ju se :)

• Elinaaa

blomman82

Haha då syns vi :) Ska oxå döpa då=)

• Elinaaa

Aaa hon jobbar på min mors jobb :)..hon sa att hon skulle döpa då med :) Nice!

• Elinaaa

Mysiga tjejen

Josephine är mycket på golvet och tränar..så det e nog därför. det e så gulligt när hon försöker..upp med rumpan så långt det går och sen tippar hon åt sidan för att hon inte rikigt förstår att det e armarna hon ska använda :D

Nää vi har bara gett potatis änn så länge

• Elinaaa

mysiga tjejen

Ska oxå börja med morötter snart hade jag tänkt mig :) Har gått väldigt bra att ge henne potatis..tror hon tycker om det :)

• Elinaaa

ainisken och thessj:

Jag har då inte märkt av nå tävlande.tråkigt om det känns så :(

och det där med att skryta förstår jag inte riktigt?
    kan man inte prata om vilka framsteg barnen gör o.s.v? blir det skryt då??

men Själv tycker jag det e väldigt kul att få höra vilka framsteg alla har gjort å så :)

• Elinaaa

ainisken & thessj:

Ok..Har inte varit så aktiv i denna tråd så jag har inte sett så många inlägg. Men jag bryr mig ändå inte. Så länge ingen skriver till varandra att man e en dålig förälder osv. Orkar inte haka upp mig på småsaker :) Men alla e vi ju oilka!

Ha de bra!!

• Elinaaa

Aquagreen:

Jag håller verkligen med dig..Hoppas verkligen att det kommer någon svalare dag så man orkar gå på rikigt långa promenade..Just nu håller man ju på att dö när man kommer ut genom dörren..Och så e det så jobbigt för gumman att sitta inne i en varm lägenhet :/..Som tur är brukar vi smita iväg till min far ute i ersnäs..där e det verkligen svalt och skönt!! (Han bor i villa).

• Elinaaa

Aguagreen :

Jo precis..När det e vinter klagar man att det e för kallt..Man kan då aldrig vara nöjd :)

Jo en pool hade varit grymt skönt..men man får stå ut..så länge e det inte kvar tills hösten kommer.

• Elinaaa

HelenZ:

Amminingskudde har då jag aldrig använt..Tycker det e ett onödigt inköp..Man klara sig på vanliga kuddar..men alla e vi ju olika :)

Svar på tråden Luleå del 3