Luleå del 3
izali
antar att flickan ska börja på radiomasten??
hur verkar det där??
kanske hon ska vara på samma avdelning som min kompis jobbar på för tillfället!
izali
antar att flickan ska börja på radiomasten??
hur verkar det där??
kanske hon ska vara på samma avdelning som min kompis jobbar på för tillfället!
KOLLA BILD I MITT GALLERI!!
jag säljer flickbadbyxer aldrig använda först till kvarn!!
så ni som får en tjej och vill gå och bada senare så har jag jättefina badbyxer!!
sciarlotta
det kan ta länge efter att vattnet har gått det har min syrra fått erfara men det borde komma igång verkar snart, du ska väl in på koll regelbundet nu??
jag var öppen mkt när vattnet gick men de tog hål på hinnan så att det kom
jag hade intensiva verkar när jag åkte in och var bara öppen 2 cm men fick stanna och sen satte det igång senare på natten och jag var öppen 2 cm vid midnatt sen gick det ganska fort
men rör på dig och ta varma duschar!!
Lycka till!
krama familjen från mig
Anna
izali
jo det är nog bra på munkis, så vad heter fröknarna? om du nu vill säga det??
sciarlotta
hoppas att du snart få se erat lill* barn och att du får vara med om en vanlig förlossning
isblomma
blöder du ska du ringa förlossningen på en gång så att de får kolla dig!!!
Lycka till!
och ja det är nog på gång snart
gubben från tryg hansa ringde mig med men då¨hade vi redan valt skandia
men dessa två ska vara de bästa har jag hört!
sciarlotta
8 på en halvtimme men då är det nog dags för dig snart tror jag
Lycka till!
eller du kanske redan är inne på förlossningen
elinaa
du verkar ha superkoll på webbisar ja jag glömmer kolla där jag men var inne igår då hade inte sciarlotta fått
men nu såg jag
GRATTIS! Karin sciarlotta och Helmer har äntligen blivit storebror!!
elinaa
dopet gick bra, bilder kommer lite senare och det var lite länge att vara där nere i 4 veckor men men......
Klara var så duktig, prästen trodde hon skulle predika en vacker dag, hon var så pratglad och log stort åt alla och när prästen lyfte henne upp i luften.....
har ni haft dop??
hur går det med smakportioner och har du börjat med gröt?
Nu har Klara blivit som de flesta bäbisar, vaknar tidigt på morgonen, tredje morgonen nu
Provade ge päronpure i majs och havregröten men nej det var inte så mkt godare inte, hmm ska kanske prova bara pot och nån grönsak lite mer innan gröten intruduceras för hon gillar inte så mkt pot+palsternacka i heller
ojoj hur ska detta gå........
aquagreen
funkade inte heller för klara när hon var jätteliten, hon var vaken 2-3 timmar när hon vaknade på natten
elinaa
Klara sover sen hon var 2 mån hela natten, i början vaknade hon tidigt sen blev det senare och senare och somnade då senare på natten då kl kunde vara 22-midnatt och sov till för det mesta til kl 9-10
i sommar har hon bara vaknat en gång på 4 veckor och ngr ggr tidigare förståss sen hon var 2mån
men nu vill hon somna redan 20-21 tiden och vakna vid 6-7
ja vi började med potatis i 6 dgar sen blev det pot+palsternacka, provat då också gröt på morgonen men man kanske ska hålla upp med gröt och fortsätta med smakisar 1 gång per dag till lunch, det får hon nu.......
hon fick smaka päronpure i gröten och efter lunchsmakisen och det var ju gott, men vill inte vänja henne med en massa fruktpureer för tidigt och absolut inte joser som finns från 4mån.....
vi väntade också tills hon var 4½mån innan hon fick första smakisen
hon rullar nästan runt nu, på sidan i alla fall, står och sitter med stöd som de flesta kan vid den åldern, sen tränar hon inför operan tror jag
nu sen förra torsdan använder vi sittvagnen och det går jättebra och hon har då blivit mkt större på ngr veckor bara