Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Luleå del 3

FRU JOHANSSON - Inte ska du vara ledsen *trösta* du har ju BF idag o är ju sällan man som förstförderska föder på beräknat datum o frågar du mig så  verkar ju minst sagt vara på gång för er..
    Du har garanterat bebis innan helgen är över, åsså med tanke på att fostervattnet var i underkant kan de hända att de sätter igång dig
    Misströsta inte utan försök sova o njut av dessa dagar nu innan ni får erat lilla pyre

*Kramar om*

• Aquagreen

Grattis Emmishen :-9 Han e så fin "lilla" Fridolf
    Jag är LYCKLIG har varit o köpt en ny vagn IGEN blir den 3 vagnen på 7 veckor men nu är jag nöjd o neo oxå Blev en 06 Nordic duo svart o jääätte lätt

Neo har en vagngalen mamma
  • Aquagreen

HelenZ -  jag har kvar min MODI 06 den är bar 1 vecka gammal o använd max 10 gånger så är de någon som vill köpa eller känner någon som vill så är min som sagt till salu.

NORRSKENSFLICKA -  Jag vet hur du känner dig, min förlossning var en mardrömm o 43 timmar lång, men inte ska du vara ledsen över det, en del får "dröm" förlossningar andra inte *trösta* Mådde jätte dåligt säkert 1 månad efter förlossningen men nu har jag "bearbetat" o de känns bra, dom är ju här våra små liv som vi så länge längtat efter....

• Aquagreen

VARNING... Kolla era vagnar ORDENTLIGT !!!!!!!!
    Hände en olycka imorse med den nya vagnen vi köpte igår när lasse skulle ta den ner för trappen så SLÄPPER liggkorgen med Neo i och slår en volt o hamnar med taket ner i marken vi åkte in till akuten men de var ingen fara hade han inte legat in packad i åkpåsen hade de slutat illa... Hujja så obehagligt var helt panikslagen...

• Aquagreen

Lycka till Fru johansson, jag vet som sagt hur det är men så fort bebisen kommer släpper allt, ingen tröst just nu kanske, men LYCKA till..

MINNAPINNA - Du ska inte ha dåligt samvete alls eller känna att du på något vi inte ha gjort "häst jobbet" o kämpat dig igeom x antar plågsamma timmar, är glad för dig/ alla som slipper gå igenom en mardrömmsförlossning

• Aquagreen

Nej jag tycker ju inte att man ens skall behöva kolla att allt sitter på plats o är helt när vagnen är köpt igår o ihopmonterad av de på butiken, skall dit snart o fråga vad de själv tycker?? Har de vett i huvet så ber de så hemskt mycket om ursäkt o erbjuder något form av kompensation, är ju ingen bra "reklam" för butiken om jag berättar vad som hänt....

Sitter bara o tittar på min älskade lilla kille nu o tänker på vad som hade kunna hända...

• Aquagreen

NORRDSKENSFLICKA - Du behöver inte svara om du inte vill men vad var de som var hemskt med din förlossning, inget illa menat bara undrar...

Nu såhär efteråt är jag "glad" att jag fick sån tung förlossning som jag hade känns "nyttigt"

• Aquagreen

HelenZ -  Det är en Nordic duo vi har...

Vart o tjafsat med gubben som äger butiken helt hjärndöd o fattade inget alls... Han fru förstog oss o var alldels skärrad hon med så jag fick ett TUMMEN babygym som plåster på såren...

• Aquagreen

Norrksensflicka -  det låter som min förlossning de där med smärtan o ingen sömn o att smärtlindringen inte bet.
    Verkligen jätte trist att det blev som de blev med BM hon är ju en väääldigt viktig del i förlossningen om man säger som så..
    Fötsök vila på dagarna, kanske din sambo kan ta med eran dotter på en promenad så du får lite egen tid o sova så ska du se att du kommer må bättre.
    Jag har sovit massor på dagarna de första veckorna o de känns som att de har hjälpt iaf...

Svar på tråden Luleå del 3