Luleå del 3
oki.. ja, du sa ju att du ville bli "husmor".. nu är det mycket att se fram emot:)
skall kolla in på sidan du skickade.. och jag ber om ursäkt för alla skrivfel jag har gjort:) fast du förstår tydligen iaf:))
oki.. ja, du sa ju att du ville bli "husmor".. nu är det mycket att se fram emot:)
skall kolla in på sidan du skickade.. och jag ber om ursäkt för alla skrivfel jag har gjort:) fast du förstår tydligen iaf:))
jag hänger gärna med:)
augustibebis: STort grattis till lille emil.
HELENZ:hade nästan förstått att du inte kommer på den här träffen:) inte många dagar kvar. Har du hört nåt från han?
Jag hänger gärna med på fika igen!
Sugardynamite
Honungsbebis
Puffalina
IaPia
norskan78
oj sorry.. det kanske var jag som råkade ta bort.. inte alls meningen. syns på Torsdag då..
skall vi boka bord på roasters, så vi är säker på att vi får en bra plats. Typ ett hörnbord, då kanske man kan prata lite mera med alla??? Ja, ute blir nog lite för kallt:)
oki.. kan slå dem en signal i morn..
Puffalina: jag hoppas du oxå kan komma:)
är det inga fler som väntar barn nu som vill komma å fika med oss.. gör inget om du inte var med förra gången.. ju fler, ju roligare:)
Hej hej.. nu har vi bokad bord på ROASTERS kl 1800. kommer du tidligare, så står det i mitt namn ( Carina)
SYNS SEN=)
PUFFALINA: synd att du inte kommer, kry på dig..
KATTI77: jag kunde inte ta åksjuketabletter nu, jag blev bara trött av dem, men att äta ett kex innan du går upp var ett tips, sen att man får i sig vätska var oxå nåt tips man fick..
PUFFALINA: synd att du inte kommer, krya på dig..
KATTI77: jag kunde inte ta åksjuketabletter nu, jag blev bara trött av dem, men att äta ett kex innan du går upp var ett tips, sen att man får i sig vätska var oxå nåt tips man fick..