Inlägg från: norskan78 |Visa alla inlägg
  • norskan78

Luleå del 3

oki.. ja, du sa ju att du ville bli "husmor".. nu är det mycket att se fram emot:)

skall kolla in på sidan du skickade.. och jag ber om ursäkt för alla skrivfel jag har gjort:) fast du förstår tydligen iaf:))

• norskan78

augustibebis: STort grattis till lille emil.

HELENZ:hade nästan förstått att du inte kommer på den här träffen:) inte många dagar kvar. Har du hört nåt från han?

• norskan78

Jag hänger gärna med på fika igen!

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina
    IaPia
    norskan78

• norskan78

oj sorry.. det kanske var jag som råkade ta bort.. inte alls meningen. syns på Torsdag då..

• norskan78

skall vi boka bord på roasters, så vi är säker på att vi får en bra plats. Typ ett hörnbord, då kanske man kan prata lite mera med alla??? Ja, ute blir nog lite för kallt:)

• norskan78

oki.. kan slå dem en signal i morn..
    Puffalina: jag hoppas du oxå kan komma:)
    är det inga fler som väntar barn nu som vill komma å fika med oss.. gör inget om du inte var med förra gången.. ju fler, ju roligare:)

• norskan78

Hej hej.. nu har vi bokad bord på ROASTERS kl 1800. kommer du tidligare, så står det i mitt namn ( Carina)
    SYNS SEN=)

• norskan78

PUFFALINA: synd att du inte kommer, kry på dig..

KATTI77: jag kunde inte ta åksjuketabletter nu, jag blev bara trött av dem, men att äta ett kex innan du går upp var ett tips, sen att man får i sig vätska var oxå nåt tips man fick..

• norskan78

PUFFALINA: synd att du inte kommer, krya på dig..

KATTI77: jag kunde inte ta åksjuketabletter nu, jag blev bara trött av dem, men att äta ett kex innan du går upp var ett tips, sen att man får i sig vätska var oxå nåt tips man fick..

Svar på tråden Luleå del 3