Inlägg från: Puffalina |Visa alla inlägg
  • Puffalina

Luleå del 3

Jag hänger gärna på! Men MCM stänger 19:00...
    Funker det lite tidigare för alla???? Kanske 17:00????
    Hanna BF 17/10
  • Puffalina

Ok, det blir bra med Roasters! Kul att det kommer en liten (fast han har väl blivit rätt stor nu... ) bebis & en relativt nybliven mamma oxå!

Fika på ROASTERS torsdag kl 18, jag hänger med:

Bumsan80
    norskan78
    honungsbebis
    IaPia
    Sugardynamite
    Aquagreen + Neo (skriver lite blygsammt in mig)
    Puffalina

Hanna BF 17/10
  • Puffalina

Hejhej brudar!

Håller med, trevligt fika som vanligt. Nästa torsdag ses vi väl igen?!

Idag ska jag iaf åka å handla lite...trist men det måste göras...sen är det syverkstad igen som gäller!!!

Vi synes!

Hanna BF 17/10
  • Puffalina

Dags för lite fika igen på torsdag Roasters kl 18 jag kommer:

Bumsan80
    Ananis
    Sugardynamite
    Puffalina

Hanna BF 17/10
  • Puffalina
    Nu har jag lagt upp en ny magbild om nån vill se!!!! Tänkte just att det är konstigt att det kan vara så kul att kolla på magar lixom...
    Om nån månad lär man ju knappast fota den å lägga upp bilder....då slår man snarare ner den som plockar fram kameran...

Syns ikväll tjejer!!!!!
    Hanna Bf 17/10
  • Puffalina
    Sugardynamite skrev 2006-09-22 08:09:04 följande:
    Puffalina: jag drömde om dig inatt. Att du var den som fick barn härnäst av oss. Och av någon anledning så skulle du föda barn på vårdcentralen istället för på sunderbyn. Och du hade med dig en stereo för du ville lyssna på "Turbonegro" under förlossningen. *hahahaha*
    Hoppas du har rätt att det är jag som står på tur! Har haft riktigt ont i magen under natten å förmiddagen. Typ mensvärk (=förvärkar?) Däremot tror jag att jag föredrar Sunderbyn framför vårdcentralen... Musik har jag tänkt ha, men låtvalet blir nog ett annat....
    Hanna BF 17/10
  • Puffalina
    Hejhej alla!!!

Verkar ju som att det är på G nu för Alexandra!!! Spännande!

Skönt att komma hem för er IaPia. Har fortfarande inte förstått att du har fått din lilla kille....

Har haft "mensvärk" hela dagen idag igen... Ganska jobbigt då man inte kan ta för sig ngt lixom. Det är ju ingen outhärdig smärta men ont gör det..
    Hanna BF 17/10
  • Puffalina
    Gud va söööt lilla Tyra är!!!

Hur mår mor å dotter då???? När får de komma hem???
    Hanna BF 17/10
Svar på tråden Luleå del 3