Inlägg från: Mysiga tjejen |Visa alla inlägg
  • Mysiga tjejen

Luleå del 3

vi hade eget dop i en bykyrka men kul att det är tre från FL som ska döpas samtidigt

elinaa
    krypa redan! det var tidigt det, Klara har provat åla stillaliggande, kan nästan rulla runt, har inte tränat så mkt på det än
    ger du gröt nu också eller bara pot? provat fruktpure efter pot?

• Mysiga tjejen

vi hade också dopet privat i en bykyrka där sambon är döpt också.......

• Mysiga tjejen

elinaa
    jag skippar gröten ett tag och satsar nu på att hon ska gilla pot+palsternacka och om ngr dagr blir det majs eller morötter tillsammans med pot.
    så får hon fruktpure lite granne efter smakisen.....
    hört att för de flesta går det fort men då har det varit pojkar de tre barn jag fått höra om och de brukar ju glupska i sig bättre....
    Klara tycker det är ganska ok nu men det blir bara en gång per dag och inte så mkt inte, brukar ge flaskan efter smakisen

• Mysiga tjejen

ellskling
    jag ger flaska efter smakis, då har hon just sovit och innan hon somnar ammar jag, så har det varit ngr ggr nu....
    jo jag skippar gröt och satsar på smakisar nu till lunch och lite fruktpure efteråt men det kanske man inte behöver så tidigt, men tänkte att då minns hon ju att det avslutas med ngt gott, fast det kan ju uppfattas fel också och så vill hon inte ha smakis alls
    jaja det går ju inte fort för alla barn........
    men jag höll på med pot 6 dagar och på slutet gick det bra med det sen tog jag palsternacka gjort det sen i tisdags

• Mysiga tjejen

elinaa
    skönt att hon gillar pot, Klara tyckte efter ngr dagar att det var ganska gott men i början är det ju konstigt för dem och de grimatiserar och vi filmade första smakis med pot!

har köpt morotspure och tänkte då koka pot till det och blanda ihop

• Mysiga tjejen

thessj och ainisken
    men det är ingen annan som tar åt sig illa verkar det som, frivilligt att vara med här och skriva till varandra

jag tar det inte som ett skryt och kanske jag har skrytit själv, då ber jag om ursäkt!

• Mysiga tjejen

jag får dåm be om ursäkt och visst får alla skriva om sin åsikt

skriv på bara

• Mysiga tjejen

grattis singela till din son!!

• Mysiga tjejen

och ja jag staratade ju denna luletråd en gång i tiden och min tanke var att alla skulle få säga precis vad de ville mellan himmel och jord

• Mysiga tjejen

niccipicci
    hur är det att vara hundfrissör?

Svar på tråden Luleå del 3