Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Qutecat, beklagar verkligen

TJEJ 18 LYCKA till, håll ut, kämpa på närdet är som värst blunda då o tänk hur du ligger där med eran bebis

• Aquagreen
    ISBLOMMA o SINGELA - Det är svårt att beskriva hur de känns men hur skall man förklara det lixom gör ONT hehe såklart men en väldigt speciell smärta.. Hmm ni blev nog inte mycke klokare på mitt svar men lovar att ni kommer känna när det är dags
    Visst har vi härligt väder? Har varit o promenerat med killen, hunden o Neo idag i solen så skönt.
    Nu ska vi laga mat Cool
  • Aquagreen

Norrskensflicka - Har du provat ammnings skydden? Hade oxå väldigt ont o fasade för varje ammning vart som en ond cirkel de är huvudanledningen till att jag slutade amma, kör med ersättning till Neo o de funkar jätte bra han växer så de knakar.
    Prova köp skydden där jag berättade om, smörj vårtorna med bröstmjölk mellan ammningen, lufta så ofta du kan...

Kram

Neo mitt hjärta
  • Aquagreen

NORRSKENSFLICKA -  Då tycker jag du kan pausa i ammningen o ge ersättning de är super, inte meningen att man skall plågas o vara ledsen o frusterad.... Vi ger Neo NAN ersättningen o använder Dr Brown flaska de är den bästa, motverkar kolik o sånt obehag

• Aquagreen

Helenz o minnapinna - Vi ska gå på baby sim Dom har på Step in vet jag men vet inte när nästa omgång sätter igång

Neo mitt hjärta
  • Aquagreen

Singela -  Hoppas du kommer igång av dig själv o slipper igångsättning finn roligare sake om man säger som så
    Här på sunderbyn låter dem en gå 21 dagar övertid innan de sätter igång om allt är bra med bebis..

• Aquagreen

Åhh så typiskt
    Men nog kan man väll ha babysim lektioner för att man är gravid? Hört att dom har på björx oxå??

Svar på tråden Luleå del 3