Inlägg från: minnapinna |Visa alla inlägg
  • minnapinna

Luleå del 3

Lyckan1,
    jo - jag ville ha ett lite annorlunda kort. å tråkigt när alla bilder man ser, så sover bebisen. nu gäspade hon iaf ;)

zasu,
    jasså? var ni på Annorlunda eller? :) hoppas du gillar boken.

• minnapinna

Fru Johansson,
    grattis o välkomna hem! Lät otäckt med en dramatisk förlossning, skönt att allt är bra nu. Ser fram emot förlossningsberättelse. Ska kika i galleriet om du lagt upp bilder än :)

Norrskensflicka,
    låter inte skoj att ha problem med amningen. Ja, de tar ju upp ganska mycket tid de små liven, men det jag tycker är "jobbigast" är att då man ska gå ut (o t.ex. handla) så måste man planera massor för att få det att funka. T.ex. "om vi går NU så hinner vi innan..." och "ja, om hon äter nu så borde vi ju hinna tillbaka innan hon är hungrig igen." osv ;)

• minnapinna

Helenz,
    Om alla har sådär ont? Jag har inga problem med amningen, däremot är det ju INTE skönt i bröstet när gumman tar tag. Sen efter ett tag så släpper det å gör inte ont längre. Men just när hon tar tag så gör det svinont, men släpper ganska snabbt.

• minnapinna

Tjej18,
    lycka till. Ska hålla utkik på webbisar ikväll o i morrn :)

• minnapinna

tjej18,
    ibland lägger de ut redan samma dag...

frujohansson,
    USCH! vet inte hur mjölkstockning känns, men har hört att det inte är så najs...

• minnapinna

isblomma,
    huvva. lät inge skoj :(

• minnapinna

Helenz,
    jag har funderat på det. Dock inte bestämt ännu. Nån som vet varför man går på babysim? Är det för gemenskap osv, eller fyller det nån funktion?

• minnapinna

hörrni. nån som vet hur man gör med stygnen "där nere"? ska de försvinna av sig själva, eller tar man bort dem? när, i så fall? har fått noll info...

• minnapinna

tack för era svar.

fru johansson, usch! otäckt som sjutton.

• minnapinna

Fru Johansson,
    hehe. Ja, om det vore så, så skulle Per o jag få det tufft. Allt har ju verkligen gått så bra för oss - TUR att det inte är så ;)

Svar på tråden Luleå del 3