Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Luleå del 3

Fru johansson - Men gud så obehagligt Jag fick oxå infektion i livmodern, den hade dragit ihop sig o inte släppt ut avslaget,
    Men du har fått penicilin o så?

Minnapinna - De skall släppa av sig själv, de säger att de tar upp till 10 dagar men tar i vissa fall betydligt längre...

• Aquagreen

SCIARLOTTA - Aldrig hört talas om att man ska lägga sig ner, finns ju dem vattnet går 2 dar innan bebis kommer o de lever då som vanligt så nog kan du vara uppe

• Aquagreen

SCIARLOTTA -  Om de hade varit så så hoppas man ju att BM skall informera, men ring o hör om du är orolig
    Länge kvar till BF?

• Aquagreen

Nu har vi kommit hem från kalaset, haft de jätte skoj, kul att komma ut o träffa lite folk.. Ska lägga oss så vi får sova lite innan Neo kommer hem
    Blev hel nyktert för mig tappade sugen på att ta någon drink...
    Natti allihopa

• Aquagreen

Neo sover oxå jätte bra,kör (sova hela natten metoden) igår somnade han 21.30 o sover till 08 ungefär, kan verkligen inte klaga han är ju trots allt bara 2 månader

LOVEROSE - Åhh spännade att de satt igång, men jobbigt om de ska bli långdraget

• Aquagreen

NORRSKENSFLICKA - Får jag komma med tips  o råd? Inte säkert de funkar men altid värt att prova..
    När du tar upp lillan för att äta på natten gör så liten sak av de som möjligt inget "onödigt" gullande o inget prat, gör de gärna i ett mörkt rum så hon inte får några syn intryck, alltså sammanfattningsvis gör de hela väldigt sakligt o tråkigt

• Aquagreen

Hello girls, vilken tråkig ton de var här då
     Har inte orkat läst igenom allt som skrivts så tar "ingens parti" men självklart så skriver man ju om sitt barns framsteg, bakslag osv, Tråden är ju iofs fri att skriva om allt möjligt även om de kan bli lite tjatigt att läsa sida efter sida om samma sak....
    Ähh känns som "What ever" finns ju andra saker att reta upp sig på, tex den olidliga värmen vi har *Puuust*

• Aquagreen

Vi ligger utslagna hela familjen i soffan o kollar friidrotten, Neo är den enda som verkar oki med hettan han ligger o myser med sina leksaker o bara ler...
    NICCIPICCI - Visst är du hund frisör? Har du eget eller?

• Aquagreen

Norrskensflicka -  Håller me

NICCIPICCI -  Aha de är din salong Där har min lilla Lexus varit o klippt sig 1 gång, han har ju typ inget hår så han behöver inte klippa sig
    Visst kan man lämna in för badning o sånt? Vad har du mer? Hund massage?

Svar på tråden Luleå del 3