Luleå del 3
milly78: lammskinn finns på babyproffsen m.m Har nog även sett det på rusta men vet inte om det är äkta. http://www.lammskinn.se/ säljer billigt!
milly78: lammskinn finns på babyproffsen m.m Har nog även sett det på rusta men vet inte om det är äkta. http://www.lammskinn.se/ säljer billigt!
Redbit: Grattis! Vad roligt ![]()
usch...suck.
Har varit ute och gått med vovven en timme, ätit frukost 2 hårdbrödmackor, druckit ett glas juice, ätit 2 niferex och 2 mitt val kvinna, mått kanonbra, som jag brukar göra på morgonen. Idag hann jag dricka sista klunken av juicen sedan fick jag kuta in till toaletten och spy
så himla jobbigt då jag inte vet om det är för att jag är gravid (Vilket är konstigt har inte spytt en enda gång hittills!) eller om jag fått nåt magvirus.... tycker inte att man borde börja spy i v.30.
eftersom jag jobbar med mat ska man ju inte jobba om man har nåt magvirus, vågar inte chansa på att det är min graviditet som spökar heller. Så nu fick jag sjukskriva mig till mig själv och ordna en akut ersättare.
Har inte råd med nån karensdag
Så snabbt hela ens dag kan ändras.
Milly78: tack så mycket men jag mådde egentligen bra på en gång i morse, nu sitter jag och käkar glass utan problem
Jo jag tror benhårt på lammskinn, min kusin hade det och älskade det!
sugardynamite: Aha där ser man! Jag har varit där i 3 svettiga år nu
Jonas M. pluggar till röntgensköterska och jobbar extra jular/sommrar (när han måste) men i somras hade han fått jobb i piteå på nåt sjukhus och tänka sig så skippade han oss! :-O annars så är det väl ingen... Sara W, ja hon är som en inventarie.
och visst blir man matskadad, slänga i sig maten för man vet aldrig när man får en chans till rast igen.....hihi
zazu: hallå och välkommen tillbaka
Roligt med lite nya på 2007 listan!
iapia: välkommen tillbaka, hoppas du haft det sköööönt! Nu är det inte så länge kvar till oktober
sugardynamite: Sara pluggar till lärare nu och jobbar extra inom vården men hittar ändå tid att hälsa på oss 2-3 ggr/vecka hehe... hon och micke har skiljt sig för ett år sen! dom har 2 pojkar ihop. Nu tar micke barnen tydligen på max och äter hahaha.... Tror förresten jag sett till Jonas M's fru här på FL, anna heter hon och dom har en pojke ihop
asla01: hej hej! vart i luleå bor ni?
sugardynamite: Jag är på storheden numera, förut var jag inne i stan men sen när jag fick bli ansvarig flyttade jag dit
hehe jo kan verkligen tänka mig mycket hänt på 10 år, så roligt att sitta och lyssna på mats och anders historier om hur det var förr i tiden!
Alla mammor:
Jag försöker planera mina inköp litegrann... behöver råd om vad som är nödvändigt!
Näsfrida??
lekbåge till babysittern?
amningskudde?
halloj, har jobbat som en liten gnu och inte haft energi till nåt i några dagar nu...
JAG LÄNGTAR TILL NÄSTA LÖRDAG! (slut på jobb)
Grattis till alla nya bebisar!! Roligt att alla mår bra ![]()
Ang. kvinnor-med-bulle-i-ugnen träff så låter det också roligt... hoppas jag har massvis med tid till övers om ca. en vecka
ps. tack för tipsen som jag fick ang. inköp till bebisen. Ska försöka köpa det nödvändiga nu och ta resten när behov uppstår
80% av min lön ger inte utrymme för allt för mycket onödiga grejer.
nästa vecka passar finfint för mig, förutom tisdag
tors.31/8 18:00 Roasters
Puffalina
IaPia
honungsbebis
Ananis
HelenZ