Luleå del 3
ville bara säga
kul att ni är flera som lär känna varandra innan ni fått barn
ni verkar ha trevligt......
ville bara säga
kul att ni är flera som lär känna varandra innan ni fått barn
ni verkar ha trevligt......
jaha mässa för barn det visste jag inte att det fanns
har aldrig varit på de dära mässorna
vi var nog också äldst i våran f-grupp, jag tycker att alla skaffar barn tidigt idag, de flesta tycker jag har knappt fyllt 25 år och jag som är 30+
norskan78
jag är också säker på att du kan ´bada badkar, ja det var ju många som gick på vattengympa för gravida in i sista veckan när jag gick så varför ska man inte kunna det
är du orolig om verkarna ska du nog ringa förlossningen om det inte blir bättre i helgen
har du haft bra på proverna och blodtryck och så???
jaha IKEA ingen ssom vet när det ska öppna??
det lär väl vara folk i ett halvår vilken tid det än är på dagen eller veckan
men jag klarar mig utan, jag kan vänta
var hos familjen utanför Malmö i 18 dagar inte en enda gång var jag på IKEA
hihi
jo RS virus ska man akta sig för strax före jul och in i mars värst för barn under 1år äldre barn och vuxna får en vanlig förkylning
endel barn kan ju få läggas i syrgas
ojoj ja, det var länge besöksförbud på BB men när vi fick barn fick syskon komma så klart pappan också men inga andra
fast detta visste ni alla redan säkert
jag tog ingen försäkring ingen som sa nått om det då men nu har jag skandia
men det är ju bra att ha en gravidförsäkring det är jag säker på.....
min sambo var tyst hela tiden stod brevid mig och gjorde det jag sa åt honom, ge mig dricka t.ex
jag svor och skrek och hyperventilerade, drog i sambons kläder, men jag svor mest ut i luften inte åt ngn speciell
jag badade och sen lustgas, där jag fick panik..... när de skulle ge mig epidural var jag för mkt öppen och inte kände jag att jag sprack jag hade så j--la ont i ryggen så jag kunde avlida och så kändes det bäst att föda i framstupa sidoläge
men sen var det ju underbart när det var över och jag hade ju en lätt förlossning jämfört vad man kan ha så jag ska inte klaga......
jag kände inte när de sydde efteråt.
klart att man är bra när man fött barn fast jag som de flesta tror jag tänkte då aldrig igen men kanske en dag det händer igen
norskan78
trotsen kommer man inte undan, det vet jag genom jag sett dokumentationer och jobbat med barn länge.......
det är bara att ta det lugnt, hetsa inte upp dig då blir det värre.....
tips: ge inte alternativ, var rak på sak.......
ja du vet nog mer än mig
hoppas du får ngr knep från tidningarna om du får tag i dem........jag tror inte jag har kvar mina
annars kan du säkert söka på nätet
du kan ju läsa mkt på nätet numera
hoppas ni hade det trevligt ikväll tjejer
det verkar som flera är otåliga på sina magar bäbisar?!
förstår ju vad ni går igenom, hoppas ni slipper gå över tiden som många gjort här på fl usch ja
de kommer nog snart ska ni se alla som bara väntar och väntar.......håll ut!!
och njut av eran mage sen är den borta