Inlägg från: norskan78 |Visa alla inlägg
  • norskan78

Luleå del 3

Puffalina: hoppas du blir frisk då, så du inte behöver att slita med fökylningen oxå när bebben kommer:)

Ananis: är du säker på att du inte skall äta en ANANASRäcka ut tungan

Sugardynamite: hoppas U-ljudet går bra och att din bebis ligger neråt. Vill du veta vem som bor hos dig om dem kan se???

Tjejerna: tänk er att ev så har vi alla våran bebbe här denna månaden. NU har det som gått upp för mig ordentligt att det faktiskt inte är så länge kvar... *skrattar lite för mig själv*
  • norskan78

SUGARDYNAMITE: va bra att allt var som det skulle:) och att det är en liten kille där inne. Tyra och Silje får välja å vraka med andra ord, medans killarna får slåss*skrattar*

• norskan78

sugardynamite: ang större bild... jag får ju inte lagt upp några bilder.. det är bara två som kommer in.. skall forsöka minska förmatet i kväll, o lägga upp.. ganska rolig bild det där:)

Ananis: ingen bebbe än eller?????? tänker på dig varje dag..

• norskan78

För mig spelar det ingen roll vart vi träffas.. Fast sugar dynamite vill väl inte äta sallad( eftersom du påminns om dem första månaderna i din graviditetFörvånad)

Och det e väl inte så kul för sonen å sitta på ett fik, när han kan vara hemma å spela TV spel...

• norskan78

Sugardynamite: går du på salsa kurser??? vart går du? är det fortsättningskurs??
    Åååhh vad jag oxå vill... kanske vi skulle stasa på att åka på salsa kryssningen som är i mars:)

• norskan78

Sugardynamite: jo, jag har oxå lärt mig mycket av honom:)

Ananis: hur går det för dig???

Bumsan: skall du köra eller tar du bilen till sugardynamite? jag vet adressen, men inte nr:)

• norskan78
    GRATTIS MAMMA SIN LILLE PRINS SOM FYLLER TVÅ ÅR IDAG! och vad är väl bättre än att få en lillasyster i present???

Sen har min sambo haft/har magsjuka, hela natten, och självklart skall ju vattnet gå då.

Ringde förlossningen och eftersom jag inte har värkar nu, så skall jag upp innom två timamr å göra en CTG, så jag måste ta med pappa, om jag inte får värkar förstås:)

Opps, måste packa BB väskan oxå:) vänta till sista minuten..

Så TJEJER: kommer tyvärr inte på fikat idag. O jag som hade tänkt ta med kevin oxå:(
  • norskan78

Hej, norskan härLedsen

Var å gjorde en CTG på morgonen, men värkarna kom bara med 3-5 minuter. Jag har nu badat och även fått sova några timmar, och nu e det lugnt med värkar.

BM på förlossningen tyckte jag skulle vänta tills ikväll eller i morn, då det var fullt på fölossningen..( hur e det inte på BB då) åhh, då får jag dela rum, o det tyckte inte jag skulle bli så kul. fast har man tur så är det Ananis som jag delar med eftersom puffalina fortfarande går hemma*ler*

Som tur är kommer Kevins farbror och kusin o är här idag.. Peder hämtar dem vid 1600 tiden, så det känns skönt eftersom jag tror att älsklingen förstår att nåt händer, och blir så frustrerad när han inte vet vad..

nu skall jag städa lite (det jag orkar).. vi hörs snart..

• norskan78
    Grattis ANANIS till flickan.. Im right behind you:)

Kan det inte sätta igång snart på riktigt:)
  • norskan78
    NÄÄÄÄÄ, sorry tjejer.. jag sitter kvar här hemma:( sååå less.....
    fast tur att barnen får var sin dag:)
  • norskan78

Hej hej
    Nu har jag och Silje fått komma hem.

Förlossningen gick ganska fort. 9:05 kom vi in och 11:55 var hon ute. Han aldrig med någon bedövning. Bara badkar och 1 timme med lustgas. tyvärr så blev siljes hjärtslag så svaga på slutet, och det kan vara orsaken till att hennes sockervärde sjönk. Men dem gav ersättning med socker dem två första dagarna, och därför var vi tvungen att stanna på avd 56.

Men allt är bra, jag ammar och förhoppningsvis skall hon öka mer i vikt:) hon kräver ju en hel del min lilla sessa...

Hoppas det går bra med er alla och att vi syns snart igen:)

Kram kram

Svar på tråden Luleå del 3