Inlägg från: HelenZ |Visa alla inlägg
  • HelenZ

Luleå del 3

minnapinna: Skönt att höra  antar det är tiden efteråt som känns... men då har jag bebis att snusa så då spelar ingenting roll något mer

Hade föräldragrupps träff i tisdags och vi diskuterade förlossning osv.
    Kom in på det här med att en del blir "lite aggressiva" vid 8-9 cm öppning... ber BM eller killen dra åt helvete osv.

Är det nån här som har någon sådan rolig historia att berätta?
    I väntan på Albin
  • HelenZ
    ellskling: Hehe nej jag är inte heller den typen som ber nån dra åt helvete egentligen, blir ytterst sällan arg men när jag blir arg då är jag ARG (typisk oxe)
    känns som att jag ligger i farozonen att bli riktigt aggressiv när jag har som ondast...

Min kille har bett mig klippa ner mina naglar till förlossningen iallafall hehe.

Vilket hjälpmedel har varit bäst under förlossning för er som fött?
    lustgas, epidural, tens o.s.v.?

och vilken förlossningsställning?
    I väntan på Albin
  • HelenZ

Hej allihopa!

Vad många bebisar som kommit, vad roligt

Kollektivt GRATTIS TILL ALLA!

Själv bor jag i flyttstök och allmänt kaos då vi måste tapetsera om hela lägenheten, levt på micro mat sen i fredags...magen tycker inte om det!

Kanske kanske jag kommer på torsdag fika....

kram på er alla

I väntan på Albin
  • HelenZ

Jag tror bestämt att alexandra är och föder barn nu...

fick sms av henne i morse om att hon sovit på sjukan tillsammans med mannen sin
    (hon hade så ont ont ont, hennes egna ord) men hon hade inte öppnat sig nånting alls utan genomgick bara öppningsskedet.

Hon hade fått 2 sprutor, en sk sov-dos så att hon skulle kunna vila upp sig...

hon skulle bli undersökt för att se om det hänt nåt eller hon skulle få åka hem igen, och efter det har jag inte hört av henne och hon svarar inte heller sååå

Jag tror det är baby på utfart nu

Spännande!

I väntan på Albin
  • HelenZ

norskan78:
    näää av nåt skäl vill hon inte svara i telefon så förhoppnings vis är det positiva grejer som händer jooo....jag är in på hennes sida hela tiden och kikar, hehe vet inte varför

ooh jag längtar! Hennes baby ska bli min substitut baby tills albin kommer

I väntan på Albin
  • HelenZ

usch har sån halsbränna!

har ni några tips? Har inge samarin hemma

I väntan på Albin
  • HelenZ

Nu är Alexandra stolt mamma till en kille, Elias
    Allt verkar ha gått bra och hon har inte spruckit nåt...

återkommer sen med vikt och längd

GRATTIS ALEXANDRA!

I väntan på Albin
  • HelenZ

Världens sötaste Elias (alexandras ord... ) vägde 3870gram och var 51 cm lång vid födsel ! Hon hälsar att alla 3 mår bra

I väntan på Albin
  • HelenZ

sugardynamite: Hoppas den lille ligger rätt då... Imponerande att du jobbar ännu, jag är så trött hela dagarna känner mig som en zombie. När börjar du vara ledig?

I väntan på Albin
Svar på tråden Luleå del 3