Inlägg från: HelenZ |Visa alla inlägg
  • HelenZ

Luleå del 3

Jag ska också införskaffa mig en moby wrap så att man klarar av alla hundpromenader... 
    Vart har ni köpt eran? Billigaste jag hittat på internet är 420 kr ny. Andrahandsvärdet verkar vara bra på den också!

I väntan på Albin
  • HelenZ

Hej! Hade ni det bra på fikat i fredags? Fick ni plats?

Jag har fått snusa alexandras baby nu...*MMmmmmys*

Jag bakar också idag, morotskaka med choklad! Hoppas det ska bli gott

I väntan på Albin
  • HelenZ

tusse74: jajmensann, ICAs recept, min står i frysen nu för nedkylning så vi får se resultatet...men det verkar lovande! http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=532487

sugardynamite: hehe, jo det kan vara så... fylla på i kalori-förrådet! Hmm i fredags, jag vet faktiskt inte vad jag gjorde och varför jag inte var där. Tror jag var med gubben min, hans enda lediga dag på över 2veckor!

Hej och välkommen alla nya!

I väntan på Albin
  • HelenZ

Deborah: Jag måste vara blind men jag ser inte vilket datum du skrivit in dig på BF-listan?

I väntan på Albin
  • HelenZ

ananis: Japp, nu är den avsmakad, supergod! Blir ganska mycket på det där receptet men det blir bara godare om man fryser ner det....
    Nu sitter jag och letar bra recept på rostbiff och potatisgratäng men känner att det kanske får räcka med bak idag, har tvättstuga kl 19 så tiden är knapp. Sparar det till imorgon och äter pasta idag

I väntan på Albin
  • HelenZ
    sugardynamite: JAG VET! Enligt FL har jag 24 dagar kvar men det kan inte stämma då BF är 27de oktober och idag är den 1a...att det ska vara så svårt att räkna rätt.

Loverose: dOh! Där ser man Hmm...fortfarande ingen BF i november eller december!

aquagreen: Grattis i förskott
    I väntan på Albin
  • HelenZ

aquagreen: Åh då är du ju en oktober bebis Inte har du väl lidit av att vara född så sent på året? Många som kommenterar till mig att det är trist att vara född så sent på året (min bebbe kanske blir ett november barn t.o.m...)

Puffalina: Ja du, det är nog hugget som stucket säkert men jag har som fått för mig att den vanliga rumpisen ger mest tillförlitligt resultat, men tiderna ändras och termometrarna också tydligen Lägg ett inlägg på inhandla/preparera under väntar barn så får du säkert massa kunniga svar

I väntan på Albin
  • HelenZ

aquagreen: Ja det var ju det då Nu kommer albin bli "sist" med första moppen, krogbesöket...osv. Men han överlever nog, mammas pojke får vara barn ett tag till

Jag kommer ihåg när jag gick i lågstadiet och skulle fylla år (är född i maj) så tyckte jag att det var skittrist att ha disco (det var disco och inte kalas i den åldern hehe) för att det var så ljust ute och när alla andra barnen hade disco så var det mörkt ute och då blev det mycket mysigare

Men när jag tog studenten då var jag glad för att vara född i maj

I väntan på Albin
  • HelenZ

Petra B: Grattis och välkommen till dig också

Ang. BB-väskan, behöver man ha med sig egna handdukar? Hur många blöjor ska jag ta med om man tänker en "normal" vistelse på 2 dagar?

I väntan på Albin
  • HelenZ

sugardynamite: Grattis! Den förra procent satsen på 70% tjej, vart hade ni fått den ifrån? hehe visst är det roligt med överraskningar.

Jag försöker verkligen tänka att Albin kanske är en Albina och att ingenting är säkert men det är så svårt att låta bli att ställa in sig på en pillesnopp! Vad har du för sort på dina 2 andra?`

Grattis hursomhelst

I väntan på Albin
Svar på tråden Luleå del 3