• AmandaPitkänen

drömmer om alkohol och cigg!

Jag kan inte förstå! Har drömmt flera nätter om att jag röker och dricker vin. Och att jag gör det i smyg också! Hade jag varit sugen på alkohol eller cigg i vaket tillstånd hade jag förstått, men nu är det så att jag inte alls är sugen! Kände lukten av sambons smirnoff ice i helgen och det vände sig i magen på en gång. Är det nån mer som drömmt som jag?

• Svar på tråden drömmer om alkohol och cigg!
  • Lot

Drömmer också ofta att jag röker. Har, i drömmen, glömt att jag är gravid och tänder en ciggarett som jag röker en del på innan jag kommer på mig och får SÅN ångest. Fruktansvärt.
    Jag slutade ju röka strax innan jag blev gravid så det är väl kanske därför?
    Drömmer aldrig att jag dricker men blir däremot sugen när jag känner lukten även om jag aldrig skulle drömma om att ens sippa!

Kram

• koala

Jag drömmer att jag röker, snusar och dricker....

Jag rökte inte ens innan .......

När jag vaknar har jag alltid jätte dåligt samvete för det känns som att jag gjort något fel... Även om jag vet att det var en dröm....

• Smokie

Jag drömmer JÄTTEofta att jag röker. Oftast är det "i smyg" i drömmarna. Märkligt!

• Sara K

Vad lustigt!!! Jag drömmer jätteofta att jag röker (slutade för 1½ år sen, men har feströkt efter det) och får jättedåligt samvete över att jag röker trots bebisen!!!
    Vaknar och tror att det är sant några sekunder, mår skitdåligt tills jag kommer på att det är en dröm!!

Svar på tråden drömmer om alkohol och cigg!