spanska namn?
nån som har tips på spanska flick och pojk namn?? :´) tack så mkt på för hand! :)
nån som har tips på spanska flick och pojk namn?? :´) tack så mkt på för hand! :)
zarahspanjor. varför inte =) Min min arbetskamrat hette det som en dubbelnamn...Många som heter det till hyllning av någon av helgona..
jag har en son son heter Nicolas
Ingen lista på killnamn`?
Jobbade ihop med några chilenare som hette Elias , Gallo och Ronaldo .
Sj är mina favoriter Niebla, Korall och Theresia :D
Och killnamnen
Reneé,
om det nu är spanskt? Träffade en sån kille i spanien så antar det ? :P
Och så gillar jag Andres :D
Rosita, Juanita, Carmen, Montserrat, Amtonia, Graciela, Luisa, Roxana, Angelina, Manuela
José, Andrés, Juan, Carlos, Paolo, Manuel
nelson-är egentligen engelskt men som förnamn nästan bara på spanska och portugisiska. Ni hängde väl me på fotbolls-vm, nelson valdres och nelson dida
Iker är väl spanskt?
Jack, Alexis, Rodrigo, Carlos, Miguel, Sergio, Alessandro, Alberto
Carmen, Carol, Carolina, Silvia, Candida, Paulina, Samira
ja nu har jag räknat upp en massa som iallafall har spanska som modersmål, de flesta e sydamerikaner.
José, Juan, Carlos, Fernando, Iker, Ramon - de mest vanliga
Jag gillar...
TJEJNAMN: KILLNAMN:
Yamileth Enrique (som min son heter)
Yelina Joaquin
Izabel Andres
Melina Nelson
Abigail Emilio
Yemima Alejandro
Yolie Salvador
Yolimar Cruz
Yenina Antonio
Yelyci Xavier
Ni kanske märker att jag gillar tjejnamn på Y...
jag hadde gjort mellanrum mellan tjej och kill namnen men tydligen så sattes allt ihop så namnen ser konstiga ut hahahah
FLICKNAMN::Maria, Lucia, Paula, Marta, Laura, Ana, Andrea, Carmen, Alba, Elena,estefania,leisi,luna,valentine, Alejandra,Claudia,Francisca,Verónica,carolina, POJKNAMN::Alejandro, Pablo, Alvaro, David, Daniel, Manuel, Javier, Antonio, Adrian,Jesus,jose,Jorge,rodrigo,Claudio,Luis, Cristian,paulo, finns massa men d där e några iallafall på namn från dom ja kännt ,känner å träffat