• camomillis

v.12, fortfarande INGA symptom. Inte ens kissnödig ofta... Någon som varit med om det?

Hej.
    Går idag in i v12. Har inte haft några symptom på hela tiden, inget illamående, ingen avsmak för viss mat/lukt, inte extra kissnödig, inget blödande tandkött... ingenting!
    Det enda jag kan koppla till graviditeten är nååågot ömma bröst, men nu känns det inget i dem heller.
    Var på vul senast v.9 o då såg allt bra ut. Ska tillbaks om 1v igen på nytt vul, men just nu håller jag på o dör av oro.
    Borde det inte kännas nånting? Verkar ju helt otroligt att det kan växa nån därinne utan att det märks!?

Finns det någon annan som inte haft några symptom alls? Inte ens extra kissnödiga eller nåt sånt?

• Svar på tråden v.12, fortfarande INGA symptom. Inte ens kissnödig ofta... Någon som varit med om det?
  • smurfis75

Fick första symptomet i vecka 13.

Visste inte att jag var gravid men plötsligt mådde jag så himla illa på väg hem från jobbet..

Tog ett test som var positivt och idag är jag i vecka 35.

Måste bara tillägga att jag hade en blödning som jag tog för mens plus avsaknaden av syptom, därför misstänkte jag inte graviditet...Du kanske är en av de lyckliga som slipper må dåligt?

Lycka till med allt!!

• Angel80

Jag hade precis som du, de ömma brösten försvann någongång runt v 12-13, och jag kände ingenting och var jätteorolig över att något var fel. Men jag är i v37 nu och det är full aktivitet därinne. Försök att ta det lungt, alla mår inte dåligt osv...

Det där med att springa och pinka en massa extra har inte kommit förrän nu sent i graviditeten för mig. Det finns helt enkelt inte så mycket plats för blåsan längre, men det kände jag inte av först förrän några veckor tillbaka.

• danitra

Mådde aldrig illa, har inte haft blödande tandkött och blev inte kissnödig förren efter halva graviditeten.

• nmamma

Jag känner igen mej väl. Eftersom förra graviditeten slutade med ma så var jag extra orolig att det inte skulle gå vägen den här gången heller...
    Jag tyckte att det var väldigt påfrestande att inte känna av eller se att man var är gravid förräns magen började växa! Så var det verkligen..

Men, men. Nu är jag i v.33 & det är iiiinga tvivel längre

Lycka till!!!

• JewelGirl
    camomillis skrev 2006-07-17 17:10:18 följande:
    Har inte haft några symptom på hela tiden, inget illamående, ingen avsmak för viss mat/lukt, inte extra kissnödig, inget blödande tandkött... ingenting!
    Hej!

Har heller inte haft tidiga symptom. Det är först nu som det börjas märkas förutom att magen är stor. Hade inte ens haft ömma bröst. Jag i vecka 20+6 nu.
    NU har jag börjat märkt av ökad hunger, något extra kissig men inte så det egentligen stör och lite känsligare tandkött. Och då har jag ändå tvillingar som växer som de ska i magen

Själv tycker jag både att det är skönt med få eller uteblivna symptom men samtidigt så känns man lite snuvad på konfekten att inte må dåligt
    Jewel har två pärlor i magen! Är i vecka 20+6
  • Leeloo

Jag är i v 10 nu och det enda symptomet jag har är ömma bröst. Inte så jätteont men lite. Jo lite extra kissnödig på mornarna, men inte annars. Så det är nog ingen fara. Var glad att du inte mår illa. Det gjorde jag med förra barnet och det var det jag fruktade mest vid denna grav. Inte förlossning, inte foglossning utan illamåendet.

• gravida06

jag hade som dej kände inget alls försen i v18-20.. va då jag började fatta att aha jag är gravid
    sen kom alla krempor som på rels...
    fast illamående hade jag redan från V10, innan jag ens visste om att jag va gravid

o nu e jag i v40
    så de ska nog inte va nått, kanske ska njuta lite ist att du inte känner elr mår pyton som vissa gör

• Coursell

Har inte haft symptom alls med de två första förutom en växande mage och på slutet lite ömmande bröst då de börjat växa.
    Med tredje hade jag lite symptom men jag minns inte när det började.
    Alla får inte symptom, var glad så länge du slipper

• En av varje

Jag hade inga symtom alls förutom utebliven mens och lite större bröst under den andra graviditeten. Jag var hur pigg som helst och mådde inte illa, jag kände mig inte ett dugg gravid helt enkelt, men gravid var jag.

Med sonen var jag vansinningt trött graviditeten igenom, värst var det dem första 14 veckorna. Mådde illa, hade avsmak för en massa saker, humörsvängningar och halsbränna och foglossning och gud vet allt.

Jag lovar dig, tids nog så kommer det märkas, var glad att du mår så bra. Allt är bara bra med ditt lilla barn ska du se

Mamma till världens sötaste barn Isaac 040825 och Klara 060515
  • saggitarius

Hejsan!
    Själv är jag i v.36, de enda symptomen jag haft är foglossning, ischias (från v.24) o fosterrörelser...

• En av varje

Jag var inte mer kissnödig under min andra graviditet alls, men under den första på slutet då var det ett evigt springande på toa, säkert 8 ggr per natt.

Mamma till världens sötaste barn Isaac 040825 och Klara 060515
  • happy2

ÅÅÅ villken lyx att få slippa allt illamående,, själv väntar jag mitt 3e och e bara i v 8 och jag ska straxt in till gyn för att få hjälp ang mitt illamående, kan inte behålla något och är rätt slut av allt hulkande och kräkande,, känner mig fruktansvärt ofräch,, har bott på den där toan de senaste 2 v känns de som,, o ligger ner för om jag rör på mig, huuuuu ja ni kan ju använda fantasin Jag hoppas detta e övergående,, för när jag väntade mina 2 första mådde jag inte så här dåligt,, visst mådde jag illa några gånger men inte konstant.. Jag byter gärna ut mina symtom med dig TS

Men jag förstår din oro och håller tummarna för dig att du kommer få en relativt smärtfri graviditet,,NJUUUT!!

Svar på tråden v.12, fortfarande INGA symptom. Inte ens kissnödig ofta... Någon som varit med om det?