• LiLja1980

resa med nazar

Har någon rest och bott på deras hotell? Var det bra?

• Svar på tråden resa med nazar
  • o0WhakStar0o

Vi skulle åka med de och bokade en resa till Egypten i två veckor.(Bokade 6 månader innan avresa.) Vi betalade in pengarna och ca en och en halv vecka innan vi skulle åka kom det ett brev på posten att resan hade blivit inställd och att de skulle betala tillbaka pengarna.
    Snacka om snopet. Här stod vi med en resa betald (ca 35000 och skulle åka om ca en vecka. Det fick ju bli en sista minuten med ett annat resebolag.

• LiLja1980
    o0WhakStar0o skrev 2006-07-17 23:03:28 följande:
    Vi skulle åka med de och bokade en resa till Egypten i två veckor.(Bokade 6 månader innan avresa.) Vi betalade in pengarna och ca en och en halv vecka innan vi skulle åka kom det ett brev på posten att resan hade blivit inställd och att de skulle betala tillbaka pengarna.Snacka om snopet. Här stod vi med en resa betald (ca 35000 och skulle åka om ca en vecka. Det fick ju bli en sista minuten med ett annat resebolag.

Aj då!! Det var illa!

Någon annan som har rest med dem?

• Adnama

Har inte rest med dem, men har kompisar som varit med om precis samma sak som förra talare skriver :) Att dem ställt in resan ngn vecka före avresa för att det var för lite bokat.

• mammutten81

Nazar har bara till Turkiet, så är du säker på att det var dom o0WhakStar0o ?

Min vän åkte med Nazar och sa att det var underbart!
    Skitbra!
    Synd at de inte var så jättebra på engelska på hotellet, men det var ändå inga större problem, man förstod varandra.
    Annars var det bra.

Vi sk akanske åk amed dom till hösten!

• o0WhakStar0o

Mammutten81:
    Jo det var med dom. Är 200% säker. De har/hade bara resor till Egypten och Turkiet. Möjligt att de har slutat med resor till Egypten...

• Zazziz

I höstas så var jag i Turkiet med dom. Bodde på ett jättefint all-inclusive hotell som hette Pegasos Royal. Dom hade ett jättehäftigt poolområde, tyvärr var poolerna inte uppvärmda och vi var där i oktober så det var lite kallt i vattnet. Precis nedanför hotellet låg en jättefin och barnvänlig strand.
    Hotellet var som sagt jättefint och maten var oftast också bra, det var jättebufféer till frukost, lunch och middag och sen fanns det fika och sånt att ta hela dagarna också. Dessutom fanns det ett antal "vanliga" restauranger där man också fick äta gratis men där man betalade det man ville dricka till.
    Hotellet vi bodde på hade allt, shoppingcenter, hamam, läkare, spelhall, bowling, gym m.m. så är man riktigt bekväm kan man ju stanna där hela semestern. Vi åkte däremot ut på utflykter nästan varje dag och åt ute på andra restauranger ibland, blir lite tråkigt annars tycker jag!

• LiLja1980

Nu har jag beställt! Får väl hoppas allt blir bra!

Svar på tråden resa med nazar