Inlägg från: eilema |Visa alla inlägg
  • eilema

Willys Blöjor

Nope, de är inte bra alls enligt mina erfarenheter. Hårda, breda i grenen och de läcker direkt på natten på min son. Dessutom luktar dom illa och det lossnar massor med små gelekristaller i rumpan på min son av dom. Det gör dom ofta har jag hört av andra som andänder dom. Jag har bara köpt dom en gång, men skänkte bort halva paketet.

Ica's blöjor är helt okej. De har jag köpt några gånger.

Hemköps egna blöjor är URKASSA! Läckte nästan varenda natt på min son.

Tacka vet jag Pampers. De sitter som gjutet på honom och har aldrig läckt, som Liberos däremot gjort ett flertal gånger.

Detta med blöjor är oerhört svårt att veta om man inte provat själv. För en blöja som sitter perfekt på den enas barn sitter uselt på en annans barn.

Det bästa med att leva i en liten stad är, att när du inte vet vad du gör, så vet nån annan det.
  • eilema

Tummen upp för Ica's blöjor förresten! De säljer dom i små paket långt upp i kilona för bara 50 kr. Tar blöjorna oväntat slut precis innan löning så är dom kanon!

Det bästa med att leva i en liten stad är, att när du inte vet vad du gör, så vet nån annan det.
  • eilema

Coops blöjor kostar lika mycket som pampers typ. Det tycker jag är märkligt!

• eilema
    Amine skrev 2006-07-18 11:34:16 följande:
    Gillar inte Willys blöjor eftersom dom utsöndrar något konstigt vilket jag inte tror är nyttigt. Har testat icas och dom är ok.Men vet ni vad jag/vi har kommit på här hemma? Hur en blöja sitter och håller tätt beror mest på vem som sätter dit den!
    Byxblöjor kan bara sättas på på ett sätt! Och där skiljer det också en hel del beroende på vilket märke det är..

3 av oss redan som märkt av geleklumparna från willys blöjor. (De är helt ofarliga enligt deras information, men dryga och svåra att få bort.)
Svar på tråden Willys Blöjor