Willys Blöjor
hej!
jag har en fråga på hur bra willys blöjor är..
har alltid haft libro men de är ju dyra, ni som har Willys, hur fungerar de? Håller de tätt?
hej!
jag har en fråga på hur bra willys blöjor är..
har alltid haft libro men de är ju dyra, ni som har Willys, hur fungerar de? Håller de tätt?
Willys blöjor lossnar det nå kristallaktigt ifrån, vet inte rikgt vad det är,och Theo blev helt röd i rumpan av dom. Vi använder Lidls blöjor på dagarna och pampers på nätterna. Funkar hur bra som helst.
will´s är så himla mycket bättre och billigare än vad libero är iallafall till min son.. köper bara willy´s till sonen och dom håller tätt, vi byter aldrig blöja på nätterna och det har faktiska aldrig läkt.. (vilket både libero och ica´s blöjor gör)
Vi kör också med Willys. De är de enda som inte läcker på Hampus. I går blev det akut blöjproblem och jag köpte ett paket Libero, vilket resulterade i en blöt säng i natt.
Icas blöjor gillade jag inte, men Coops är bra också.
Coops blöjor kostar lika mycket som pampers typ. Det tycker jag är märkligt!
Gillar inte Willys blöjor eftersom dom utsöndrar något konstigt vilket jag inte tror är nyttigt. Har testat icas och dom är ok.
Men vet ni vad jag/vi har kommit på här hemma? Hur en blöja sitter och håller tätt beror mest på vem som sätter dit den!
köper inte Willysb blöjor då det blir vita små korn och båda mina barn blir illröda i stjärten. Tacka vet jag icas och pampers up and go
Vi använder Willy´s till våran Hampus Libro och Pampers läkte hela tiden, dessutom blev Hampus röd i rumpan av Pampers.
Willy´s är billigast, mjuk och håller mest tätt tycker jag
Willys tejpblöjor blir det geleklumpar av o dom hänger i baken trots att det inte är speciellt mkt kiss i dom men däremot sitter dera byxblöja superbra
willys är inget vi använder ofta,köpte dock nu två pkt för 149 för att testa igen.
sist blev det kristaller och blöjan är hård.
vi har alltid libero på natten,dessa kommer vi testa på dagen.
Willys tejpblöjor funkar super för oss! Bra passform, läcker inte, luktar inte illa (förutom när Elliot har bajsat förstås ) och fastnar inte i lilla rumpan.
Innan hade vi Pampers och de luktade konstigt och fastnade i Elliots rumpa. Så det verkar funka olika för olika barn, vilket är väldigt intressant.
Jag och de i min omgivning som har barn tycker de är direkt usla. De är konstigt formade, så oftast täcker den inte hela rumpan. Nej, jag lägger hellre de extra kronorna på libero som är bra. Kan tillägga att jag absolut inte är rik, men allt handlar ju om hur man prioriterar.
Måste genast ta en oanvänd libero och en Willys och jämföra! Har inte börjat testa Willys än, men fick av systern då deras kille var lite för knubbig för den storleken de köpt.
Libero gillar vi annars, Pampers sitter hemskt dåligt på Linn, och det läcker därför åt alla håll och kanter Och det lilla klister som finns på kardborretejpen på dem fastnar ju i huden på henne!
Det lossnar "kristaller" från Libero också, om man väntar lite för länge med att byta kissblöjor . Det är samma (samma funktion i alla fall) som såna där "kristaller" de sålde på TVshop för en massa år sedan, som man skkulle plantera blommor i och färga i regnbågens färger
Absorberar alltså vätska till multum och evighet!
Mm, Willys är något bredare i grenen (och går högre upptill), men så täcker de ju en högre ålder också iofs. Och ja, de känns lite hårdare. Får se hur de funkar i praktiken sen! De har ju fått väldigt bra i Råd o Röns test...
jag har än så länge bara haft pampers och libero, lidls har jag testat. pampers fastna i rumpan och höll inte tätt, Lidl Höll heller inte tätt.
Libero har dock fungerat kanon, men nu är vår ekonomi usel och vi måste försöka dra ner på kostnader av alla slag, just därför fundera jag på villys, speciellt priset på deras denna vecka 2pkt för 150kr... de e kanonbilligt jö.
jag är otroligt tacksam för alla svar och ser att Willys, och lidls fått bäst kretik ändå =)