Inlägg från: chokladpralinen |Visa alla inlägg
  • chokladpralinen

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..

• Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
  • chokladpralinen

Min man var tex tvungen att gå på toaletten under mina krystvärkar, han var så nervös!!! Kul! Tur man hade personalen:)

• chokladpralinen

ha,ha,ha..jag vill höra mer.Inga män som gjort bort sig??

• chokladpralinen

Lilla malin: Jag sa samma sak..när bm skulle sy där nere och "undersökte" mig..har jag fått berättat för mig av min man att jag sa förskrämt
    " Jag har väl för f-- inte spruckit hela vägen upp till klitoris!" Fint sagt...det hade jag ju inte..

• chokladpralinen

Tjollabolla; Jag ska ta mig en titt där också!

• chokladpralinen

Jenny; Klippa av navelsträngen själv, det var roligt!! Vad sa bm?

• chokladpralinen

Monsa: jag kände likadant, när bm sa att jag skulle krysta, spjärnade jag emot och höll in istället!!! Nu i efterhand vet jag att det inte var det värsta..

• chokladpralinen

ECB; jag är lite som du. Var beredd på att du kommer att förlora kontrollen, man kan inte riktigt styra över det, kroppen tar helt över.."hjärnan" styr inte... Man blir så omtumlad, med eller utan lustgas! Men det är en häftig upplevelse!!! Ta mycket foton!!

• chokladpralinen

roligt!hur klarar han rollen som pappa ?

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??