• JejDii

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Hög av lustgas frågade jag flera gånger om jag "pratade konstigt eller bara hörde konstigt..."

När det började närma sig finalen deklarerade jag att "bebisen säger hej hej" Det var väl mitt sätt att hög på lustgas förklara att det trycker på.

För övrigt var jag precis efter förlossningen så adrenalin-kickad att jag ville klippa navelsträngen själv och bad om att få se moderkakan och allt förklarat för mig.

• JejDii

chokladpralinen: minns inte att de sa eller tyckte något (eller så brydde jag mig inte) de fick hur som helst hjälpa till att hålla i navelsträngen ordentligt eftersom jag var lite skakig...

• JejDii

Räkans mamma:
    Jag skulle ha vrålat i högan sky (vilket jag i och för sig gjorde under hela min första förlossning) och bett narkosläkaren dra dit pepparn växer (fast inte i så städade ordalag...) När jag skulle få epidural med min första kunde narkosläkaren inte kommunicera med min för att jag hade så ont, det krävdes två sköterskor plus min sambo för att få ihop mig till en boll, så din narkosläkare hade väl inget att klaga på

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??