• Fru Bragstad

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Hahaha! D här va nåt av d roligaste jag läst på lääänge! Kan bara tänka mig paniken när Mer-paktet stod liiiite för långt bort! Eller när man funderar på va bm hade för betyg i syslöjd...! Haahha

• Fru Bragstad

Hahah! "Ni har lurat mig!" Så roligt å höra andras roliga grejjer från förlossnignar! Inga fler som har nåt kul å berätta? Skrattande

• Fru Bragstad
    Jag garvar snart ihjäl mig!!! Skrattande

"Jaha, var det därför det var svart, för att jag blundade".

"Min tanke var att fasen nu pissar jag på mig och vrålar i lustgasmasken till sambon, flytta foten, flytta foten!!"

Herregu... har inte skrattat så mycke på lääänge! Ser framför mig en födande kvinna vrålande i lustgasmasken!

Hahahahha! Får väl se om man själv hittar på några såna tokigheter...!
  • Fru Bragstad
    Ojojoj! Tål att upprepas, Jag garvar så jag ligger dubbelvikt i soffan!! (Trots min stoooora mage!!)
  • Fru Bragstad
    Jerkvall: Hur kan dom ens tänka tanken å SÄNKA lustgasen?? Å dessutom SÄGA d så man hör?? Ojojoj, dom skulle bara vååååga...!
  • Fru Bragstad

gulllis: Stackars din man då som stod där me för små kläder! Men va roligt d måste sett ut!

• Fru Bragstad

Haha, kan tänka mig att man blir sådär glad när man "inte ens kan få borsta tänderna"! Haha, väntar mig nästan å komma me såna där knasgrejjer när vi väl e där... skulle va rätt typiskt mig!

• Fru Bragstad

Siania: Haha, låter som nåt ganska typiskt pappor! Hur långt e d mellan värkarna? Jaaa, sisådär 30 meter...! Hihi!

• Fru Bragstad

Hahahah! Sitter här å garvar hejdlöst!! Kan verkligen se mama mirjam framför mig, me pipig röst, "Nu kan du tacka henne"... ahhaha

å nelle87, lukta lustgasen svett? ahhaa, å så skulle pappan lukta! hahah... vilka ideer man får! Å lilla pappsen som undra om bebisar har ögon från födseln.. nåt av d sötaste jag hört på läääänge!

• Fru Bragstad

lurv: Haha, låter lite krångligt å börja förklara var man parkerat å grejja...! Hihi!
    Å bm tyckte väl att hon va smart som sa en tid så snart efter, hon trodde väl inte bebbens kulle komma så snabbt...?

lilla sandra: Haha, vill ha bebis...!

• Fru Bragstad

Hahah! Jag skrattar så jag viker mig dubbel varje gång jag e inne å läser här! .-D Sååå roligt å höra allas historier! Mer, mer, mer, mer!

• Fru Bragstad

Garvar så jag håller på å trilla av stolen...! Att man kan bli så "galen" under förlossningar...!

• Fru Bragstad

Haha nu har jag läst här jag vet inte HR MÅNGA gånger, å nu kan jag äntligen bidra me lite knasigheter själv oxå...

Hade nån idé om att jag var tvungen att dricka äpplejuice under förlossningen, INGET ANNAT DÖG! Så sa Mikael "Nu e äpplejuicen snart slut, vill du ha den röda drickan istället?" (han försökte verkligen me allt för å lugna å stötta mig!) jag svarade nåt i stil me att "Jag måste ha äppljuice!! Annars döööööör jag!!!!" D va bara skicka iväg uskan å hämta mer juice, hon kom in me tre glas åt gången...

Precis när krystvärkarna började lade bm upp mina ben på såna där "gyn-grejjer" efter en stund skriker jag "KRRAAAAMMMP!!" å kastar ner benet på bm som som tur var hann flytta på sig!

Sa även till min sambo å ringa till Alf (som hans "plast-morfar" förövrigt heter) å han undrade ju såklart varför han skulle ringa till honom av alla människor precis DÅ, då förklarade jag att d inte va till HONOM han skulle ringa utan GIVETVIS till den där bruna rymdfiguren om gick på tv när jag var liten... han hade nog ganska svårt å hålla sig för skratt...

Mikael gjorde oxå ett tappert försök att under öppningsskedet när jag slumrade till ett par minuter att lösa lite korsord eller så för å få tänka på nåt annat, vaknade då å frågade va han gjorde? "Nä, jag bara löser lite korsord" svarade Mikael å jag såg tydligen SÅÅÅÅ besviken ut å helt förstörd... (han la ifrån sig tidningen illa kvickt...!)

När bm frågade precis när jag fått lustgasen hur jag tycker att den funkar svarade jag att "den funkar inte alls, ge mig LUSTGAS!!" Mikael sa att "joo, då den funkar" mina ögon gick tydligen åt alla håll å kanter just då...

Trodde inte att jag skulle bli en av dom som hitta på massa knas, men tydligen...

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??