• Rude Billy

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Bäbistokig>Haha va rolig du e=)

Mamma mio> fy fan va häftigt!!

• Rude Billy

När jag var inne på bb i måndas kväll och födde min lille pojk, så hade jag som många andra lustgas och blev redigt kalas! Satt i badet och efter de första andetagen så slog den ner som en bomb och jag kände att jag "flög" iväg. Sa till killen att "oj, det här är rena fjortisfyllan!!".
    Lustgasslangarna är ju spiralformade och mitt i badet så "ramlade" de fram i ansiktet på mig och jag tänkte" fan jävla spiralslangar, jag får be Tomas att ta bort dem"
    Så jag tittade på min kille med världens mest kärleksfulla blick och sa "Älskling du ser ut som en spiral".
    Senare försökte jag även att övertala killen om att han inte skulle bli ledsen om jag gifte mig med lustgasen och att om han ändå blev det så kunde han ju få vara med på ett hörn!
    Han bara skrattade åt mig och skakade på huvudet!
    Ringde även min stackars mamma och sa åt henne att "snälla mamma du kan väl ta bort det onda, det gör så ont!"
    I början av krystvärkarna, innan det var ett aktivt krystarbete så tjatade jag hål i huvudet på min kille att han MÅSTE skicka att sms till pappa att barnets säng MÅSTE var stå hemma när vi kommer hem. Hallå i huvudet,varför tänka på sånt mitt i allt.
    När det började trycka på baktill låg jag öven å tjöt för full hals "JAG MÅSTE KRYSTA SNART,JAG MÅSTE KRYSTA SNART, KAN JAG INTE FÅ KRYSTA!!??" Barnmorskan och killen fick käma för att inte börja skratta, för jag såg tydligen på dem med helt förstörd blick!!

Just det ja, när jag hade öppnat mig ca 8 cm och hade som ondast så sa jag snällt men bestämt till barnmorskan och tomas att "om ni inte tar ut den jävla skitungen snart så kommer han få utegångsförbud tills han är 18 och INGET godis på lördagar"
    Det funkade inte:)

• Rude Billy

BErättade även för barnmorskan, som heter Gerd, att jag minsan har en kompis som heter Gerda i andra namn och hon är såååååå himla snäll PRECIIIIIS som du!!
    Någon gång i allt lustgasandet såglömde jag att ta bort masken efter en värk och lå kvar och andades i den.
    Precis när jag kom på att jag hade kvar den över ansiktet sa banrmorskan "men nu har du ingen värk va". Jag drog bort masken fort som fan och sa " förlåt,fölråt,förlå jag glömde och ta bort den. Det ska jag inte göra igen" hihi=)

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??