• aleksa98

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Dett hände min bästa vän när hon skulle föda sitt första barn. När barnet tryckte på sa hon till sin gubbe att hon måste nog bajja, han går ut och säger till sköterskorna och dom ger honom en rondskål i papp och sa till honom att hon kan bajja idenna. Ni kan tänka er så förvånad hon var när han kom in med denna lilla rondskål i papp. Detta skrattar jag ofta åt

• aleksa98

En annan vännina tog stryptag på sin barnmorska efter att ha legat 28 timmar och det har hon bara ett svagt minne av, en annan rolig sak med henne var att när jag o hon skulle titta på hennes förlossnings film så hade hennes gubbe glömt att stänga av kameran emellanåt så hennes stora vita rumpa filmades hur länge som helst

• aleksa98

Jag själv frågade om jag fick krysta eftersom ingen hade sagt till mig att det var ok och det enda jag kunde gå efter var alla amerikanska filmer där läkaren skriker att dom inte får krysta än. Hon sa att det var självklart att jag fick krysta och då blev jag skit arg och frågade varför hon inte hade sagt det innan.

• aleksa98

Rasmus06

Ha Ha Ha Ha fan va roligt. Jag kan riktigt se din min när du snällt ber dom att gå ut

• aleksa98

Ja jag kan se hennes min när dom kom in med denna lilla rondskål som var i papp och även om hon inte var jätte tjock så vägde hon väl ändå nästan 80 kg o den lilla skålen klarar ju ingenting. Jag måste bara berätta för henne om dig

• aleksa98

Amen skita i papperskorjen ja jävlar. jag skrattar fortfarande. Bajjade du då?

• aleksa98

Satt den fast i väggen? det e väl bbara en sån här tråd papperskorg, höll den dig

• aleksa98

Så var det för henne oxå, det var bebben som kom. Men du menar allvar att du skulle bajja i en papperskorg eller dom bara drev med dig för jag tror att dom drev med min kompis

• aleksa98

hahahaha ja men hon skulle inte pricka den hon skulle ligga på den, du vet som ett bäcken som man får på sjukhuset

• aleksa98

Söt bebbe du har, det e priset du fick betala

• aleksa98

fröken Anna
    hahahahahahaahaha
    Min gubbe sprang och torkade upp mitt lavemang från golvet eftersom det rann när jag sprang till toan

• aleksa98

hahaha ja o tänk vad han hade sagt om en sköterska kommit in o frågat efter dig Fy att skura badkaret med värkar

• aleksa98

Jag har blivit "lurad" på epiduralen 3 ggr, ville verkligen ha den och jag sa att jag inte brydde mig om att värkarna kanske avstannade, men icke sa nicke

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??