• Puma87

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Under krystvärkarna skrek jag:

"Söv ned mig och snitta mig jag ska ändå sälja henne på blocket" Till BM mitt i en värk
    "Håll käften kärring" till min mamma när hon upprepade BMs namn.
    "Har hon hår" när BM sa att man såg huvudet.

Observera att jag INTE hade lustgas så det var inte den som pratade.

Kitty 081003
  • Puma87

Juste narkosläkaren som skulle sätta ryggmärgsbedövningen på mig han inte göra det då jag under tiden han rengjorde min rygg fick krystvärkar. Han hade då redan hunnit öppna alla förpakningar så när han blev "utkastad" då det inte fanns något där för honom att göra sa han "jaha så kul var det och nålen är ju bara att kasta, nu får du ha ont ist, du skulle bett om mig tidigare"
    Jag minns inte detta men min mamma hade anteknat detta då hon ansåg att detta var en högst olämplig kommentar.

Kitty 081003
  • Puma87
    malinkat skrev 2011-02-23 10:56:58 följande:
    Men gu så plumpt! Som att du skulle veta att du snart skulle till och krysta...... När jag började krysta med nr 2, satt vi just och åt lite lunch, fick ondare och ville lägga mig lite - för det var ju låååångt kvar. Tjena hej!
    Precis och jag var dessutom "bara" öppen 6cm när vi kontaktade honom och han kom 15minuter senare. Jag hade alltså öppnat mig 4cm på 15minuter. Hur ofta sker det med en förstgångsföderska liksom.
    Kitty 081003
Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??