Med första barnet sa jag inget speciellt roligt mer än att jag skämdes när vattnet gick i korridoren och var inte helt bekväm med att bara lämna pölen där. Haha
Med dottern som jag hade en mindre rolig grav med då jag läckte fostervatten sedan v 19.... Men gick till hela v 34! (lycka!) vart igångsatt varpå jag fick tillfrågan om de var okej med att en kandidat medverkade. Visst helt ok då vi hade de på första som var jätte duktig.... Inte denna. Nr 1 hon pratade bebisspråk, nr 2 vid krystvärkar kommer tjejen in och säger att jag ska hoppa på pilatesbollar varvid jag krystar och säger glöm hon kommer nu. Hon står i säkert 2-3 min och glor. Sen ringer hon efter hjälp. Bm kommer in frågar om jag ska ha lustgas. Kandidaten gluttar mellan benen och vill fortfarande att jag ska hoppa boll. NEEJ! Varvid bm säger att jag inte får krysta och jag krystar i alla fall innan bm hunnit kolla. Då, då jävlar får kandidaten för sig att hon ska trycka tillbaka huvudet (halvvägs ute) varvid jag drar ihop benen av ren reflex. Jag menar hallå?! Vad gör man?! Efter mångla slit i benen mina så blev de ett kryst till sen va hon ute. Jippiiii! Frisk och fin! Jag vet inte vad jag har för idéer ibland men jag bad i alla fall bm och kandidat puckot att ställa sig brevid varandra så jag kunde knäppa kort på dom. I syfte för att visa mins vänner vem dom inte vill ha med på fl! Haha