• KiaL

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Vid min första förlossning så var jag nästan ensam på hela avd och fick därför välja vilket rum jag ville ha. Då fanns det endast två toaletter i korridoren så jag valde rummet närmast den ena samt bredvid tvrummet.
    Det började med att jag kände mig illamående i tvrummet och spydde ner hela mig samt bordet och papperskorgen...

strax  efter jag fått min epidural så blev jag tvungen att gå på toa..trodde jag behövde bajsa...men så var det ju inte...när jag upptäckte att det inte gick så öppnar jag toadörren och vrålar till min sambo...- JAG KAN INTE BAJSA!!! MEN DET TRYCKER PÅ!! Min sambo satt i vårt rum så jag var tvungen att skrika så han hörde...och det gjorde han..och alla som jobbade också.
     barnmorskan kom och sa lugnt att det är okej..det är bara dags att börja krysta nu.

Med mitt sista barn gick allt så fort att jag inte hann få bedövning..dock lite lustgas. Men när de skulle sy så sög jag i mig lustgasen med stor aptit och var rejält borta mellan varven. Tydligen så hade jag pratat vitt och brett om hela min livshistoria..eller snarare sluddrat... jag hade även tappat masken i golvet utan att märka det och försökt andas in i bara handen...barnmorskan och sköterskan som höll på att sy ihop mig hade garvat så att de inte kunde sy...Min sambo skämdes.. men hann berättade gärna om allt jag gjort för mig senare..

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??