sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Kanske inte så jättekul! Men jag låg o sög på lustgasen som jag blev VÄLDIGT påverkad av! Trodde jag skulle dö varje gång jag andats i masken! Så när narkosläkaren kommer in o ska lägga EDA så ligger jag o suger i masken, ögonen rullade väl bak i huvudet, han tog i hand med min sambo och presenterade sig, sen säger han! Ja henne är det väl ingen ide att presentera sig för, hon verkar helt borta! Visst var jag borta men jag hör ändå det där långt långt borta och kände mig väldigt irriterad just för att han var karl och fattar nog inte hur ont det gör när man är öppen 8 cm och har haft värkar i två dygn! Så när värken börjar släppa och jag tar bort masken så lyfter jag fram handen för att presentera mig, öppnar ögonen och allt i rummet bara snurrar! Så får jag syn på honom och utbrister MEN HEEEJ!!! Jag känner dig! Varpå han svarar, jasså? Brukar du umgås med killar i blåa kläder och kirurgmössa? Då frågar jag vad heter du? O han svarar, du kände ju mig (fniss fniss) men jag heter johan! DÅ släpper min påverkan av lustgasen jag tittar på honom, skakar på huvudet o säger ääeeh det blev nog lite fel, jag känner INTE dig! Alla började skratta o sambon säger när han gått ut ur rummet, sådär sa du bara för att han var snygg eller hur? Jag ba ääh ja för det är ju verkligen rätt läge o ragga på nån nu! Haha undersköterskan och mina två barnmorskor fick sig ett väldigt gott skratt iaf! :)