• kickan89

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Jag  tyckte att det var ett jäkla tjat om att huvudet syntes. "Jessica veeeet du vad jag ser nu?" Öööh JA jag KÄNNER det. "Vill du känna på huvudet med handen?" NEJ! "Vi kan hämta en spegel om du vill se :D" NEJ för i HELVETE! haha. Ville absolut inte se, hade nog svimmat då haha. 

De frågade även sambon om han ville se. Jag hade tänkt på det innan, att han inte skulle få titta där nere men han är ganska känslig av sig så jag tänkte att han ändå aldrig i hela sitt liv skulle få för sig att titta, så jag brydde mig inte ens om att ta upp det med honom innan. När de frågade honom så svarade jag nedlåtande "Eeh! Neej jag tror INTE att han vill se" Men innan jag hann prata klart så var han nere och tittade!

Jag reagerade ungefär likadant när de frågade om jag ville se moderkakan "Nej FÖR FAAN!" Men sambon förvånade mig ännu en gång och sa att han ville se haha. 

• kickan89

Min sambo (som är lite känslig som jag skrev innan:P) spydde när jag skulle få ryggbedövningen. Jag låg och skrattade åt honom hehe. Han förklarade för personalen att han var rädd för nålar vilket jag tyckte var hur roligt som helst eftersom han tatuerat sig ett par gånger och då har nålarna minsann inte varit något problem. Själv märkte jag inte av nålen alls, kände ingenting av sticket. 

Efter förlossningen hittade jag även ett sms skickat från min mobil till min pappa där det stod "Hahaha Johan spyr!" 

• kickan89

Haha jag skrek också att jag ville ha kejsarsnitt, och jag menade det verkligen haha

• kickan89

Detta var inte under själva förlossningen men när syskon kom på tal strax efter sa min sambo allvarligt "jag vet inte om jag skulle klara av en till förlossning". öööh om DU klarar? tänkte jag haha. Tror dock att han menade för att det var så jobbigt att se hur ont och hemskt jag tyckte att det var och inte kunna göra något för att hjälpa men lite knasigt lät det ju :P

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??