• MonicaH

Jag blöder hela tiden av mina minipiller!!!

Ska jag sluta med DEM??
    Jag har blödit, småblödit, varje dag i 2  eller 3 veckor, haft riktig mens 2 gånger med kraftiga blödningar, liknande svamp, men de har försvunnit då mensen slutat

• Svar på tråden Jag blöder hela tiden av mina minipiller!!!
  • nessa79

jag provade med minipiller ett kort tag men kände mig tvungen att sluta med dem då jag blödde HELA tiden. På MVC sa de att jag skulle fortsätta ett litet tag till men det kändes inte bra att blöda så mycket

• CrazyOne

Jag käkade minipiller i precis 1 år och blödde HELA TIDEN!
    Dock inte så mycket alla gånger, men fick gå med trosskydd jämt..

Jag var blödningsfri mellan 2-5 dagar per månad...

Enligt BM så skulle ju det gå över.. Jomen tjena..
    Orkade inte med skiten sen..

• MonicaH

men vad ska man då äta eller annat  preventivmedel? VILL INTE BLI MED BARN

• nessa79

Jag äter p-piller. Trinovum. De mår jag bra av. Har aldrig haft några problem av dem. Men det är så himla olika. Jag har provat många sorter innan jag hittade dem

• Snurrig

Slutade med mina minipiller pga alla mellanblödningar. Blev less helt enkelt. Åt över ett år. Har nu kopparspiral och ångrar mig inte! Har inte fött barn, men det gick bra att sätta in spiral ändå.

• Marilyne

Slutade också med mina minipiller för jag blödde konstant.

• Anonym

Kunnde inte äta minipiller efter min föra förlossning just som dom flesta andra för att jag blödde...fick prova olika sorter men inget funkade så la av och vi använde kondom tills det att jag kunnde äta vanliga p-piller igen

• Emelaaj

Jag har käkat ett p-piller som fungerar precis som minipiller och även jag blödde konstant i 2 månader :( Har nu börjat med vanliga p-piller istället, Trinovum.

• Svampen

Vilka jobbiga erfarenheter ni haft, själv har jag aldrig haft några problem med blödningar när jag ätit minipiller, har haft regelbunden mens precis som innan och allt har fungerat som vanligt. Har väl haft tur kanske

• Anonym (mej)

Jag blödde konstant i flera veckor också av mini-piller. De sa på mvc att det var vanligt, så jag slutade och stoppade in en hormonspiral ist. Nu blöder jag pyttelite!

Svar på tråden Jag blöder hela tiden av mina minipiller!!!