• sabia

hjälpp varför gör det så fruktansvärt ont att se min väninna med sin stora magen????

hej: ) min väninna som jag tycker så mycket om är gravid i 6 månader. jag känner mig världes hemskast personer. sedan hon blev gravid har jag undvikt henne i alla dessa månader tills hon ringde mig å frågade om jag aldrig mer ville prata med henne. jag sa att vi kunde träffas idag, men det var så jobbigt. å jag känner mig så avundsjuk att jag vill nästa bryta ihop. både hennes man å min man klappade hennes magen, å jag försökt bara hålla masken upp.
    jag mår så dåligt för att jag känner mig så falsk, men samtidigt som jag vet att det är ingens fel, men bara Guds vilje att jag inte blir med barn.
    jag hatar mig själv. vill bara försvinna under jorden.

• Svar på tråden hjälpp varför gör det så fruktansvärt ont att se min väninna med sin stora magen????
  • sabia

hej på er alla.
    jag har faktiskt pratat med min väninna å försökt förklarar för henne hur situationer var, men hon sa att hon saknade mig eller våras vännerskap å jag blev lite ledsen, för att jag vet att det inte är hennes fel att jag inte blir gravid. hon säger att hon förstår mig hur jag känner, men att hon vill verkligen att jag ska finnas där för henne. hon har inga familjer här i stockholm å inte heller så många väninnor. jag ska försöka bita ihop å försöka att finnas där för henne, även om det kommer att kostar många tårar. jag känner mig så elak mot henne att jag nästan gråter av ilskar på mig själv. kram på er alla.

• sabia

ohhhh, varför ska det vara på detta sätt? inte nog med att man kämpar å vill vara gravid, men inte blir. jag ringde igår till Brasilien å fick veta att min systersdotter är gravid å tänk. hon är bara 16 år. har inte ens gått färdigt skolan å nu ska hon blir mamma. jag har gråtit å gråtit över att vi som kämpar å har ett bra liv att erbjuda ett barn blir inte gravida å hon som inte ens har nåt jobb eller ett tryggt hem eller har inget att erbjuda ett så blir hon gravid. ORÄTTVIST. vad är det som är menning? jag förstår ingeting.

Svar på tråden hjälpp varför gör det så fruktansvärt ont att se min väninna med sin stora magen????