var kan man spå sig i skåne
Jag skulle vilja gå och spå mig, men vet att det är svårt att hitta någon som är seriös och inte bara låtsas.. har ni några tips..
Jag skulle vilja gå och spå mig, men vet att det är svårt att hitta någon som är seriös och inte bara låtsas.. har ni några tips..
Rockelina,
har du provat Maggie Nath i Malmö?
Ljus och kärlek
Kent
Yes Kent - varit på seans hos henne. Var rätt allmän, spådde inte exakt i tid och inte så mycket konkreta händelser, mest känslor, utveckling och sånt. Men hon kan säker passa andra som är mest intreserade av sånt.
Linis var supersuperbra
Glömde henne. Men hon är väl inte på Ashram längre tror jag.
(Pinsamt ha testat så många olika spådamer men vad tusan det bjussar jag på
)
Ärligt talat - får man enligt FL:s regler nämna namn så här som vi gör i denna tråd - eller är det OK för nämnda personer tror ni för det kan ses som gratis marknadsföring??? Man får ju inte lämna ut namn på tredje person väl????
Hon är medium och har hemsida. Det är flera som nämt medium vid namn. Jag ser dom som offentliga personer.
För övrigt så var det inte seans jag medande med henne. Jag undrade om du fått privat konsultation av henne eftersom det var det som tråden handlade om.
Ljus och kärlek
Kent
Tror säkert det går bra att nämna namn om det endast är förnamn, för det kan ju vara vem som helst...hihi...kul med många olika alternativ så klart...frågan är vad syftet är att springa o spå sig överhuvudtaget..haha...kan jag säga men det handlade inte så mycket om spådomar i mitt fall...skall inte gå närmare in på det...är det inte vad man förväntar sig som avgör om en siare är bra eller dålig tro...min privata terori nu alltstå...kul med en debatt i ämnet...må väl...
Tosanmormor,
jo jag har varit hos henne. Allt hon sa var fel. Inget har hänt, så här flera år efteråt. Hon försökte mest sälja hälsokostpreparat till mig...
ROckelina,
det är måndagar man ringer till Benny. Jag har bokat tid i måndags och fick tid om 7 månader (suck).
Maggie känner jag, men jag har aldrig använt henne "proffessionellt" så jag vet inte hur hon är på sånt.
Ja multihealer det har jag. Du måste vara bra kompis med henne, marknadsför henne varmt
Ja Benny är ju himla populär nu - har gett ut en bok nu såg jag idag - ska visst var nåt seminarium på St Gertud nu på fredag såg jag man kan beställa biljetter till på ticnet. Ett tips - kom EXAKT i tid - inte för tidigt och inte för sent. Han mediterar innan du kommer för att rensa sig inför mötet med dig så ej läga ringa på klockan 5 min för tidigt - det gjorde jag...
Hej Rockelina,
jag är inte kompis med henne. Däremot så är hon väldigt duktig, därför rekomenderar jag henne.
Ljus och kärlek
Kent Asp
Har ett tips till alla skeptiker som inte tror på det andliga. Gå på en av Maggies "seanser" och ta med er en fråga som hon helt omöjligt kan svara på. Hon brukar låta ca 10-15 personer få ställa en fråga som hon sedan svarar på väldigt utförligt.
Ljus och kärlek
Kent Asp
multihealer. Jag visste inte maggie höll på med seanser. FÖr sist jag snackade med henne frågade jag efter någon som gjorde det, och hon nämnde inte sig själv, bara några andra.
Norea,
hon kallar det för magisk afton.
Ljus och kärlek
Kent Asp
Jag har hört att man kan spå sig på vita örnen i Lund, nån som varit där?
är det bra?