Inlägg från: Gaja |Visa alla inlägg
  • Gaja

ni som jobbar hemifrån!

ja du får information från mej först som du kan läsa igen vill du jag ska skicka till dej så kan du ge mej din e.mail så skickar jag lite info om du inte vill skriva den här skicka till min inbox.. Och det är inget man bara provar man blir fast för det på en gång hihi dofterna är underbar

• Gaja
    Okänd skrev 2006-07-31 01:53:45 följande:
    gaja- jag var nyss inne på partyline.se och tittade och blev jätteintresserad. Har tidigare jobbat inom tupperware, men det var svårt då att få det att funka...många försäljare inom samma område.... hur ska jag gå tillväga om jag vill prova? bara att fyla i formuläret, eller?
    jag har skickat lite info till dej via inboxen här på FL
  • Gaja

är det fler som är itresserad hör bara av er

dags för er att boka ljusparty nu ... kika in på min sida
  • Gaja
    madif skrev 2006-08-03 15:16:29 följande:
    Gaja- Du får jätte gärna skicka lite info till mig med för det där verkar ju vara riktigt fina ljus.... =)hotmail.com//Madde
    du har mail
  • Gaja
    xxmeyaxx skrev 2006-08-03 15:39:16 följande:
    Jag har jobbat hemifrån. MOMENTA AB heter företaget.Man ringer runt och tigger lite sponsorer, eftersom man ska dela ut reflexvästar/reflexer/cykelhjälmar till barnen i sponsorernas kommun. men jag tyckte att det var rätt trist och när jag jobbar vill jag vara någon annanstans än hemma, för hemma blir jag bara sysslosätt med annat På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    ja samma här därför började jag med homeparty för då kommer man ofta ut och har jätte skoj medans man tjänar pengar
    dags att boka ljuspartyn hör av er till mej
  • Gaja

ja man brukar ha jätte kul.. hade många val först smink, tuppervare, sexprylar eller ljus
    jag valde ljusen för smink och tupperwar partyn är dom flesta på jämt och folk tröttnar sexparty är jag för blyg för hihi så det fick bli ljus eftersom jag älskkar heminredning och sånt.. Ja jag ångrar inte en minut att jag valde ljusen det var helt rätt val för mej.. jätte bra värdinne erbjudnanden och det säljer sig nästan helt själv alla har någon favorit doft och dom som inte vill ha dofterna tar dom doftfria.. Tillbehören är gudomliga så ja det går jätte bra hör av dej du vill veta mer

• Gaja
    AdrianK skrev 2006-08-03 15:41:06 följande:
    Har ni inte ljuspartyn för killar då???Det hade varit coolt o skojja med grabbarna??? Inte dildos och sånt där, men typ dockor, olika onanerings-maskiner, softies... m.m.
    hehe jo då men ljuspartyn är ljus annars fårman leta efter nåogt sexparty om man vill ha sånna grejor
  • Gaja
    madif skrev 2006-08-03 16:38:19 följande:
    Gaja- Jag har tittat på det du skickade och det verkar ju hel skoj. En fråga som slog mig precis är om man får sälja dessa saker i affär eller via internet? Eller måste det var homeparties??Madde
    ja du det var en bra fråga ?? det måste jag kolla upp men det bästa är nog homepartis antar jag för varorna måste ju skickas in sen ska det helst vara en mer än 1 vara du skickar pga frakten osv men jag ska höra mej för men hompartis är ju inga problem att ornda så det brukar gå jätte bra
  • Gaja
    madif skrev 2006-08-07 22:18:19 följande:
    Gaja- Fick du reda på om man fick sälja det via butik osv?
    ja visst kan man men problemet kommer att kunder får vänta för det blir svårt att skicka in en åt gången så mitt tips är homepartys tror inte riktigt på butik med dessa varor
  • Gaja
    princess177 skrev 2006-08-08 13:01:32 följande:
    Gaja: Jag är relativt ny inom detta. Men hur hittar du alla människor, nätverkar?
    nej vänners vänner osv några har jag träffat här på FL
Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!