• Rebecca86

Så JÄVLA trött på den här värmen!

Här är det då konstant över 30 grader varmt!
    Har aldrig varit en sommarmänniska -avskyr allt vad sommar, sol, bad och småkryp heter. Underlättar väl inte såå mkt att sitta här och vara höggravid.
    Samma sak vareviga sommar -när FAAEN blir det oktober?!
    Jag är så trött på det här nu! Aldrig får man sova en blund! Nu tänker jag då inte försöka lägga mej nåt mer, får bli när jag är så trött att jag nästan ramlar ihop i så fall så jag vet att jag somnar direkt jag kommer till säng!
    BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

• Svar på tråden Så JÄVLA trött på den här värmen!
  • missteddy

kan du inte skika upp värmen till norrland så vi okså får varm och sommar igen

• jeannette

hej rebecca
    va synd att det känns så för dig med värme + graviditeten kan förstå att det känns värre

jag är från larinoamerika o egenligen skulle min kropp vara van vid höga värme...men jag tror att jag har anpassat mig här o visst älskar jag värme men inte 30 nöjer mig med 25

lycka till med lillababys

• Emin éMinÄlskling

Jag med! Usch för stekande sol...jag längtar efter regn, och mest av allt längtar jag till hösten Måste vara den mysigaste årstiden som finns!

• rajtantajtan

13,5 står det på min mätare just nu...så jag är inte riktigt nöjd jag heller, fast åt andra hållet...

• ebben

missteddy-precis.har väl haft schorts MAX 14 dar i sommar ,det är redan nära 0 gradigt på nätterna........o dagarna ca 15-20-det är kallt!

• Mary Cherry

Jag håller med misteddy och krimskrams! När ska vi i norrland få sommar? En vecka har det varit varmt, då var jag inte ens hemma! Ska det fortsätta så här måste jag flytta söderut!

• ebben

Mary chelly-mitt hopp står i billiga resor till hösten.......

• 1978nettan

har ni i norrland så kallt? lyckos er

• missteddy
    1978nettan skrev 2006-07-21 23:35:07 följande:
    har ni i norrland så kallt? lyckos er
    det tycker inte jag vill sola och bada har inte varit varmt sedan den 8e juli och då hade det varit varmt i ett par dagar
Svar på tråden Så JÄVLA trött på den här värmen!