• Sarasnaran

Sims2-hjälp tack!!

Hej där simsvänner!

Sett att det redan finns trådar om detta, men där finns inte svaren jag behöver..

Jag tillhör skaran som vill ha fuskkoder!!

Nån som vet hur man får mer pengar?

*vill ha*

• Svar på tråden Sims2-hjälp tack!!
  • asta

Åh den koden vill jag också ha, dock inte till Sims " utan IRL. Väntar hoppfullt..!

• Lady Namárië

motherlode = 50 000 simoleons!

Om jag får hoppa in och snylta på tråden undrar jag hur i helskotta man placerar ut diskmaskin och sopkompost. Mitt spel säger bara att den måste placeras under en bänk?

• Sarasnaran

Mer hjälp...

Kan man inte flytta in en familj tillfälligt nånstans o sen fuska till sig en massa pengar, sen flytta ut o få flytta in i nån av lyxkåkarna???

*vill bestämt*

• Skusan

Lady Namárië

Placera först en bänk där du vill ha diskmaskinen och kompostgrunkan, sen kan du stoppa dit grejjerna! Man behöver ju ha köksbänkar ovanpå dom!

• Lady Namárië

Snuttenuttan --> Jo, då! Det är bara att flytta in familjen, fuska, spara, gå ut i kvarteret, flytta ut familjen (så att de hamnar i familjekorgen), välja den familjen och låta dem flytta in!

Skusan --> Jag har försökt göra så, men det fungerar inte. Jag kan inte heller placera ut vaskar i köksbänkarna. Har mitt spel buggat, eller finns det någon speciell sorts bänkar att använda?

Förresten, finns det något knep för att få den dryga, lata hemhjälpen att städa färdigt innan han går hem?

Jaaaa, jag är också fast i träsket!!

• kamartina

Du måste köpa "köksbänkar" att placera sopslukaren och diskmaskin mm i. Jag råkade själv köpa "köksö" ist. för köksbänk och då funkade det inte för mig. Testa några olika köksbänkar och se om det inte går med någon av dem.
    Jag har olika hemhjälper i olika hus och de städar klart innan de går hem fast jag brukar inte ha extrem stökigt heller. Har haft "tur" med mina simmar att de städar lite av sig själva.
    Har inte spelat på några dagar nu men blev ju jättesugen nu.. Tur jag är ledig imorgon

• Sarasnaran

Ommeh!!!!

Ctrl alt shift funkar inte för mig... *morrar*

Ska det inte komma upp en ruta nånstans då??

• Sarasnaran

Just ja!

Det förklarar varför det inte funkade ju!

Men jag kan inte riva väggar..

Kan man inte det om man köper en färdig lya så att säga??

• Helena72

måste skratta så ni har oxå fastnat som min dotter då*Ler*
    "lite"arg mamma

• Helena72

En fråga vad detta betyder då /klappaucius/?

• bomull

klapaucius är pengafusket till sims 1.

Tror dom bytade efter nån av expansionerna till Rosebud.
    (oxå i ettan alltså)

Och du ska kunna radera väggar i färdigbyggda hus oxå snuttis
    Men däremot om du inte kan bygga alls så är det nåt fel.

• musli

snuttis, dubbelkolla så att inget hänger på väggen du tänker riva, typ lampa eller fönster eller tavla...

Svar på tråden Sims2-hjälp tack!!