Inlägg från: Janna84 |Visa alla inlägg
  • Janna84

Snygg vigselring?

Då ska jag försöka göra min första omröstning... Cool
    Jag vet inte hur jag lägger in bilder så jag postar en länk istället
    http://www.aniratax.com/vigselring.jpg
    (Den som känner sig manad får gärna förklara hur man lägger in bilder...)

Min sambo vill bara ha en ring och då tycker jag att det räcker med en ring till mig med. Lite udda så det skulle även vara intressant att få veta vad ni tycker om det. Ni behöver inte vara rädda för att svara ärligt i den här tråden Flört

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snygg vigselring?
  • Janna84

Tack! Jag föll pladask men börjar undra om den passar som vigselring. Den är nästan för bred för att bära med ytterligare en ring så den är passande om man bara ska ha en ring.

• Janna84

Den finns även i vitt guld. Sambon vill att vi ska ha vitt medan jag vill ha rött

• Janna84

16 300 kr
    Jag trodde sambon skulle svimma men han hade trott att den skulle kosta 25 papp så han såg ganska lättad ut

• Janna84

Jag ville bestämma vigselring före förlovningsring Fast nu lutar det ju åt att det inte blir någon förlovningsring men jag är lika glad iaf!

• Janna84

Vad tycker ni om att endast ha en ring då? Visst förstår man väl att man är gift eller åtminstone förlovad när ringen sitter på vänster ringfinger?

Än så länge ser ju resultatet bra ut!

• Janna84

Den kommer från Schalins så jag behöver nog inte oroa mig över kvaliten

• Janna84

Jag älskar den!

Jag ville också ha två ringar tills sambon sade att han bara ville ha en. Vid närmare eftertanke tyckte jag att det räckte med en ring för mig med. Speciellt om man ska ha en ring som är 6 mm...

• Janna84

Här i stan rekommenderade de Schalins då jag gick in på Guldfynd
    Så vitt jag vet har de bra kvalitet. Diamanternas kvalitet bryr jag mig inte om, jag är nöjd så länge de sitter kvar

Svar på tråden Snygg vigselring?