Problem med bio-mamman vi ses här!
Hej på er. Följt tråden ett tag nu o måste få skriva av mig. Har en bonusdotter vars mor har varit helt knäpp sen ja träffade min sambo. Hon ville ha tillbaka honom trots att hon redan hade ett nytt barn med en ny karl. Så hon gjorde allt för att sabba för oss! Skickade elaka mail till mig. Lät inte min sambo ha sin dotter. Han var tvungen att gå hos familjerätten i flera flera månader innan han fick ha henne 4 dar varannan vecka!!!
Efter ännu fler besök där fick han henne halva tiden..
Säger bara en sak, det förhållandet som överlever sån terror som vi har fått stå ut med överlever allt. Förra sommaren när vi skulle på semester (med dottern) ringde hon ca 3 ggr per dag. Skickade elaka sms jämnt. När vi var där o skulle lämna dottern pratade hon inte med oss. Vi sa hejj o hejdå o att allt gått bra, hon svarade inte. Stackars dottern stod o skruvade på sig. Tyckt SÅÅÅÅ synd om henne många ggr. Det är ju hon som fått lida.. :(
I somras fick ja o min sambo en dotter, sedan dess har biomamman ändrat sig helt.. När hon tex. hämtar dottern kan hon prata med mig hur länge som helst. Vi får presenter till vårt barn!? Är jätteglad att det blivit så men förstår inte.. hur hon kan ändra sig o hur hon kunnat hålla på som hon gjort. Hon kanske insåg efter en tid att det var dottern som tog skada..
För vi (ja o min sambo) har hela tiden hållit god min.. när hon varit dum o elak har vi svarat på andra sätt. Vi var tex utomlands i våras, då köpte vi massa godis till henne från taxfree osv.
Hoppas bara det här håller i sig, orkar inte bråka!!
Ojj nu blev det ett långt inlägg, förlåt =) Men man vill få med så mkt som möjligt, men alla hemska saker som hänt kan jag inte skriva, då orkar ni inte läsa =)
till alla ni som har det jobbigt!! Kämpa på o tappa inte modet.. det kanske löser sig!!
Kramar