Problem med bio-mamman vi ses här!
Har inte skrivit tidigare, men just nu känns det hopplöst här. Är det någon mer än jag som bara har bonusbarnet bara varannan helg? Vi kan som vanligt inte gå ut den här helgen heller. vi har inte fått med nån jacka och inga regnkläder. Tycker det känns så onödigt att behöva köpa det när hon är här bara varannan helg och ändå har det hemma hos sin mamma. Skulle vi köpa tex gummistövlar till henne skulle hon därefter komma i gummistövlar varenda gång (även vid soligt och varmt väder och även vinter) Då skulle vi få köpa även vanliga skor till henne. Vinterkläder köper vi alltid till henne, eftersom det lätt kan bli blött óch hon då behöver att byta med. Dessutom kommer hon i vinterkläder som hon inte får leka ute i ibland.
I fredags när sambon var och hämtade sin dotter, drog mamman i gång ett bråk igen. Sambon sa att han inte ville disskutera eftersom dottern var där , men hon följde med till bilen och fortsatte gå på. Hoppas att sambon orkar gå till familjerätten snart för jag blir snart tokig på det här. Hade helst velat skriva detta som anonym, men det gick ju inte, Har tagit bort alla bilder på bonusdottern i mitt galleri så hon inte ska få nå't skit för detta