1malle
Hjälp vad krångligt det låter. Skickar själv ett barn till pappa med sambo varannan helg och ibland någon natt i veckan och värdesätter verkligen att inte såna problem uppstår, eller beror ju på mig iofs då min son är hel och ren
och jag faktist köper lite extrakläder (fina) som får vara kvar hos pappan t.o.m. Mitt ex betalar underhåll och ska ju täcka inköp. Vår son har ju inget JÄTTEbehov av att ha exempelvis extrajacka, underkläder osv där då han är där såpass lite, men det känns smidigare ibland så då har jag köpt när jag sprungit på något. Börjar undra om jag är FÖR snäll för finns dom som påpekat det är pappans grej, men är ju inte så jag shoppar i tid och otid men springer jag på nåt jättefint nästan gratis som jag tänkt det vore skönt slippa skicka emellan köper jag det till det hemmet, gynnar ju sonen även om jag såklart är medveten om jag inte behöver. Känner heller inget agg för jag är den som handlar, kommer ju igen på andra sätt och man har som sagt som umgängesförälder ingen skyldighet (heller ingen möjlighet) något många föräldrar missar.
Oj, långt det blev och fladdrade iväg men jag är iaf inte avis på er situation med biomamman, huha!