Problem med bio-mamman vi ses här!
ursäkta om det blev rörigt! Är som sagt såååå trött
ursäkta om det blev rörigt! Är som sagt såååå trött
1malle. Ja vad tycker man....Fy
phu jag börjar våndas över överlämningen hit på måndag!
suck! jag vill inte att hon kommer in. Jag vet att sambon kommer låta henne kliva in om det är så. Jag kommer flyga i taket......
huuu vilken tjut dag detta blev. och inget får jag gjort.
Jo jag kommer nog säga vad jag tycker om hon ska tränga sig på. Jag ska även förklara konsevenserna för min sambo så han vet!
Han kan ju låta henne trampa på honom, men mig ska hon fan sluta kliva på!
Ja du koviktare, det kanske blev lite annat när det bildades en ny tråd.
Men för det kan man ha det jobbigt med både bio mamman och barnen. Vi får starta en till tråd ;)
En som inte är infekterad!
I morgon kommer de små stakars barnen hit. suck!
Undrar om hon bestämmer frukost denna gången med?
Här hemma hos oss är det mycket bråk just nu! Jag vet inte hur jag ska lösa allt. Det är så himla jobbigt för mig att vara själv så mycket. Känns som om jag bara ska flytta på mig när min sambo är hemma från sitt jobb. Jag känner det som om jag lika gärna kunnde leva helt själv!
Fy så jobbigt det är just nu. suck pust
Ja min sambo är iväg och jobbar hos sin syster. Han har inte träffat bebis nått än. Hans Dotter lät jag förstås vara hemma med mig. Sonen blev ledsen att han inte fick vara med pappa precis som jag sagt! Jag fick rätt.
Dottern är inte heller så glad av att pappa inte är hemma när hon ska komma.
Jag är arg...bara arg...vet inte hur det här ska sluta!
Hur har din dag varit?
slår den i bordet så hårt att bordet gått sönder! *ler*
Det hjälper inte. KRIS
Det kanske det blir vem vet. När de blir större. det gäller väl bara att stå ut då?! Men jag vet inte idag är en sådan dag då jag helst av allt flyttar...långt!
*ler* tack Tezz.
jag älskar min sambo oxå..men jag vet inte..om jag orkar allt detta själv. Jag är ju liksom redan ensam. Det känns som om allt vore mycket lättare om jag var ensam helt!
Ja ni nu har jag gett upp! Och han med vi ska separera!
Så nu har jag väl inget i tråden att göra längre!?
Det ända possitiva i det hela kan vara att jag slipper henne! Men jag tycker synd om barnen. Och jag lovar de kommer inte vilja vara hos sin far när jag flyttat. Låter kanske lite ego men så är det.