Hål i öronen
vad jag har förstått o hört här på familjeiv så gör vissa frisörer det....annars finns det att köpa hålagningsapparat utomlands(fågade en tjej i bankomatkön)
Själv gjorde vi det hemma.eller en bekant gjorde det.
vad jag har förstått o hört här på familjeiv så gör vissa frisörer det....annars finns det att köpa hålagningsapparat utomlands(fågade en tjej i bankomatkön)
Själv gjorde vi det hemma.eller en bekant gjorde det.
Little Britain - min dotter blir sur om man rör hennes öron, inte ens hon rör dom. Och då har jag haf både ringar och pluppar.
Hon e 19 månader..fikck hll när hon var 5 månader.
Lilou - ska svara på din fråga. Min dotter fick håll när hon var 4 månader.....inga problem alls.
Men om hon pillat/dragit/svalt? Nej aldrig!
Vstt vissa har försvunnit i när hon bökat runt mycke på natten. Men enbart det. Hon drar däremot i mina..och peka sen glatt på sina....det e allt!
Snarare andra sm försäöker dra dottern i hennes örhängen+ hennes toffsar som jag gör de dagar vi går ut.
bEBIS ANA - jag tittar till örhängena varje dag nu.....ser till så att de inte lossnar´+ att jag löpt gummiploppar ist för guldfynds traditionella....sitter bättre.
Messerschmidt - kunde inte ha sagt det bättre själv. :)
Fick mig ett litet gott skratt iaf. :D Övertrötts som man är.
sturen - självkllart duger de som de är! Tyckte min dotter var finast i vela världen redan innan hon fick håll i öronen. Det är hon fortfarande.
Ja.....mann lär sina barn att man ska matcha kläder...då lär man sig oxå att man måste vara fin.
Lishon - vad jag menar med den jämförelsen är att båda är sjönhetsideal. Sen skiljer sig graderna givetviss mellan dem.
Och sen om man vill mtcha elle inte.....det är upp till var o en, precis som att ta hål i öronen är. Jag försöker själv alltid matcha kläder då jag anser att de är något man gör. Vuxna går inte omkring och har kläder som totalt skär sig(ok, det finns), så varför ska jag klä min dotter i totalt omatchande kläder då?
Tycker jag är att....eh, hr ska jag säga det(hjärnsläpp).....att vissa att man bryr sig om hur barnet ser ut.
Ts - har du gjort h¨lli öronen på dottern??? (lite nyfiken*ler stort*)
Tog själv på dotttern när hon var 5 månader ohon har aldrig pillat ut dem osv.