• Skrinda

Nu vill jag röra på mig!?

Minns ett TV-program från min barndom där de sjöng och hoppade omkring (jätteroligt) och har för mig att det även gick att köpa en skiva med deras musik. Nu undrar jag om någon här har koll på om den skivan fortfarande säljs. Signaturmelodin gick (typ) såhär:

Nu vill jag röra på mig, använda hela min kropp och med min mun så kan jag sjuuuuungaaaa

Någon?

• Svar på tråden Nu vill jag röra på mig!?
  • Jennie Brunflo

Det låter som Sjung med Titti.
    Stämmer det?

Det var massor med stora mjuka kuddar och så slutade det med att de fick måla på ett fönster.
    Måla på fönstret = det jag bara satt och väntade på....sångerna struntade jag i...bara de målade på fönstret...

• Skrinda

Måla på fönster? Njaaa... jag var (är) en rätt livlig sort så jag minns bara massa musik som man hoppade runt till De målade säkert på fönster, men då hade jag väl tröttnat på TVn och hoppat vidare...

• Pillis

Nu var det ju ett tag sen du frågade men det programmet går på barnkanalen nu! Tror det är runt kl 07.00 och 10.00. Min flicka på 19 månader ÄLSKAR det programmet!! Vet inte om man kan köpa skivan, kanske står i vinjetten eller maila till SVT kanske?!

• Skrinda

Pillis!!!! Jordens största puss på dig! Här ska bandas

Svar på tråden Nu vill jag röra på mig!?