• jenn82

Amerikanska hus?

Jag och min sambo ska bygga hus, och gillar båda den amerikanska stilen på hus. Någon som vet om något amerikanskt husföretag??

• Svar på tråden Amerikanska hus?
  • jenn82

Jag såg din tråd om drömhuset! Det var jättefint! Från vilken husföretag kom den?

• jenn82

Vi har sållat oss ned till 63 hus Men inget som är 100 på alla sätt. Har tänkt ta hjälp av en artitekt som kan hjälpa oss rita drömhuset. Willa Nordic verkar ju bra på det sättet! När börjar ni bygga?

• gemelli

Vi har inte fått tomten ännu, budgivningen börjar imorgon. Så jag hoppas verkligen att vi får den.
    Tyvärr är det ett väldigt bra läge, så många kommer vara intresserade.

Hur vill ni ha det, hur stort eller vad är det som låser er tiil bara 63 st

• jenn82

Hoppas ni får den! Jag håller tummarna! Jättefina hus på karlssons! Hur kan jag missat det husföretaget? Men kan man bara ladda ned katalogen, blev lite bökigt att läsa! Man vill ju mysa i soffan och drömma sig bort

Vi letar efter hus med ryggåstak, öppen plan lösning, mer "privat" sovdel, ev loft, stort "spa badrum", traditionellt utseende med med några ovanliga detaljer.

• väntar o längtar

Jag ramlade över en sida på nätet som heter www.newengland.se - de verkar rita hus i amerikansk östkuststil.

• väntar o längtar

Annars så ritar Willa Nordic det hus ni vill ha - vi har ett därifrån.

Svar på tråden Amerikanska hus?