Power yoga och Body Balance, någon som testat det?
Jag funderar på att börja något av detta, men jag är inte riktigt säker på vad man gör under dessa pass?
Någon som kan förklara närmare?
Jag funderar på att börja något av detta, men jag är inte riktigt säker på vad man gör under dessa pass?
Någon som kan förklara närmare?
Poweryoga är jättesköna rörelser (som att stretcha ungefär) som gör en varm i kroppen och svettig utanpå
Man känner sig trött men stärkt efetr ett sånt pass, och vig blir man på ett par veckor Kan verkligen rekommendera det!
Det låter ju jättebra, det är precis det jag vill ha ut av min träning :)
Då ska jag testa det!
Gör det! Det är ett underbart sätt att bli smidig och stark på. Jag ska börja jag med nu när man kan träna igen.
Får man snygg kropp då?
Jag testade body balance en gång. Det var typ stretchövningar med inbyggd styrka och avslappning på slutet. Tyckte dock inte det var nåt för mig för jag blev mest rastlös. Vill nog ha lite fartigare träning men det verkar vara en rätt populär träningsform i alla fall.
Jag testade body balance en gång. Det var typ stretchövningar med inbyggd styrka och avslappning på slutet. Tyckte dock inte det var nåt för mig för jag blev mest rastlös. Vill nog ha lite fartigare träning men det verkar vara en rätt populär träningsform i alla fall.
och det låter precis som det jag är ute efter :)
Måste man ha med sig någon egen utrustning då?
Yogamatta eller nåt?
Hej! Nä, du behöver ingen egen utrustning, det finns förhoppningsvis att låna på ditt gym, men ring och fråga, man vet aldrig. Det ska finnas... Lycka till med träningen.
Jag har kört båda passen, och gillar body balance bättre. Passet är ett 'hopkok' av taichi, yoga och pilates och likt övriga pass från Les Mills är det förkoreograferat, så man kör samma pass i 3 månader innan det kommer ett nytt. Du kan läsa mer på www.lesmills.com.
Hoppas du blir nöjd, vad det än blir.