• krumeluren

Värme och illamående!

Åh, vad jag mår pyton!! Är i 7:e v och började må så här igår... har någon nåt tips på vad jag kan göra för att må lite bättre?? Värmen ute gör det inte bättre men men... Vi är i allafall världens lycligaste nu,efter nästan 3 års försök så är vi gravida!!! Kram!:)

• Svar på tråden Värme och illamående!
  • Lilla Li 2

Hej!! Jag vet precis hur du känner!! Blev så dålig i vecka 8, är bättre nu vecka 11...
    Har druckit mkt mineralvatten, små ätit även om jag mått illa för det har hjälpt mig!!
    Tar åksjuketabletter som jag visserligen blir  trött av men mår bättre. Köpte åksjukebanden på apoteket oxå!! Hoppas det går över snart..

Mamma till Ebba 7 och Max 5 och Pyret bf 21/2-07
  • Charlotta M

Hej!

Vet hur du känner dig är i v. 10 men mitt problem är att jag inte kan äta mat utan fibrer då mår jag så illa. Jag lever på små leksands knäckebröd, de finns på påse som snacks och mjölk. Hoppas du mår bättre och stort Grattis!

• Maggis

Mineralvatten, småäta. Hjälper iofs bara för stunden, tyvärr.

Jag har handlat Postafen (åksjuketabletter) på apoteket och brukar ta en tidigt på morgonen. Sedan kan jag få i mig hyfsat med frukost och då brukar dagen bli någorlunda. Misslyckas jag med frukosten så är det så gott som kört hela dagen.

Magnesium brustabletter läste jag att någon tipsade om i en annan illamåendetråd.

//Maggis
Svar på tråden Värme och illamående!