• MrsMurphy

Bim lista för oss som har det lite jobbigt just nu!

Saknade en bim lista för oss som haft det lite jobbigt i vår och inte riktigt klarar av listorna med hundratals som får plus...

Självklart glädjs man men tycker det är jobbigt att se sida ut och in med grattis meddelanden.

Hopplös som jag är kan jag ju ändå inte låta bli allt detta med listor etc och hoppas att några till här kommer hit och sitter med vita knogar när våra äl och bim datum börjar närma sig! Och lite tjatter däremellan självklart!

Välkomna!!

BIM listan a la specials:

26/8 Lättja77 (förhoppningsvis, mens nu efter mf)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-26 08:16:38:
    Nu är det dax att flytta till en del 2 tråd istället så packa era pom poms och kom hit istället!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

• Svar på tråden Bim lista för oss som har det lite jobbigt just nu!
  • numberone

19/9 Numberone (4:e försöket och 1:a med Provera)

• Kajan

Jag har hållt mig borta från bim-listor ett tag men jag hoppar på här. Jag har i och för sig bim 12/8 så det är ganska mycket tidigare än du.

12/8 Kajan
    26/8 Lättja77

• Kajan

Fixar..

12/8 Kajan
    19/9 Numberone (4:e försöket och 1:a med Provera)

• numberone

Tack Lättja!!

Kajan: Bara försök du putta ut mig ur listan.... I'll be back

• MrsMurphy

Välkommen Kajan! Elände att vi alla ska träffas så här men hoppas vi får lite kul på vår färd mot plus trots att gnet...

• Kajan

Tack Lättja! Jag känner igen dig från när jag började hänga på fl, tror jag. Jag beklagar ditt mf! I vilken vecka var det?

Du är tillbaka på listan, numberone !

• MrsMurphy

Kajan: Skulle gått in i v8 så inte så långt gånget men det suger ju ändå. När man väl lyckats efter att ha suttit här och utrönat varenda metod som ev funkar för att få till det så slutar det så... För tillfället arg som ett bi! Men nya tag nu! Såg på din sida att du inte heller har det så roligt...

• Kajan

Lättja: Försök tänk att du nu vet att du kan bli gravid! Jag försöker tänka så, men när jag är negativ tänker jag att vi kanske egentligen har jättesvårt att bli gravida och bara hade en himla tur sist. Jag är så less på att det (enligt mig) dröjt så länge sedan mitt ma utan att jag blivit gravid.

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt Lättja och numberone!

Svar på tråden Bim lista för oss som har det lite jobbigt just nu!